چشم انداز جمعیت منطقه 22 تا افق سال 1404

شهردار منطقه 22 گفت:در حال حاضر جمعیت منطقه22، 150 هزار نفراست که براساس طرح تفصیلی تا سال 1404 جمعیت این منطقه به 450 هزار نفر خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مولایی شهردار منطقه 22 در نشست خبری که به مناسبت افتتاح فاز دوم دریاچه خلیج فارس و 50 پروژه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری برگزار شد با بیان اینکه فاز دوم دریاچه خلیج فارس با 55 هکتار روز چهارشنبه با حضور شهردار تهران افتتاح می‌شود اظهار داشت: پهنه آبی و خشکی دریاچه خلیج فارس 250 هکتار خواهد بود.

وی با بیان اینکه فاز دوم دریاچه خلیج متفاوت‌تر از فاز اول خواهد بود، افزود: در این پهنه ساحل شنی سینمای شش بعدی، زمین بازی، اسکله، باغ صخره‌ای و دیگر موضوعات تفریحی و سرگرمی برای شهروندان طراحی شده است.

شهردار منطقه 22 با اشاره به افتتاح بوستان بانوان با مساحت 22 هکتار، یادآور شد: این استان در چیتگر خواهد بود و امکانات تفریحی و سرگرمی‌های بسیاری برای بانوان خواهد داشت.

مولایی با بیان اینکه برای روز طبیعت در منطقه 22 برنامه ویژه‌ای برای شهروندان داریم تصریح کرد: در این روز وسایل بازی تفریحی دوچرخه‌سواری و... در نظر گرفته شده است.

وی به تسویه‌خانه دریاچه چیتگر اشاره کرد و گفت: در 3 ماهه اول سال 95 تسویه‌خانه چیتگر به بهره‌برداری می‌رسد و در حال حاضر این تسویه‌خانه 75 درصد پشرفت داشته است.

شهردار منطقه 22 با تأکید بر اینکه هیچ‌گونه ساخت و ساز غیرمجازی در حریم منطقه 22 نداریم، افزود: اکیپ‌های حریم‌باند مسائل را کنترل می‌کنم و همچنین در ایام عید تعداد بازدیدهای این اکیپ‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.

مولایی یادآور شد: برای مسافران نوروزی اردوگاه شهید میرحسینی در ضلع شرقی بوستان چیتگر در نظر گرفته شده است و مسافران  نوروزی می‌توانند در این اردوگاه‌ها اقامت کنند.

وی به سرانه‌های آموزشی در سال 95 اشاره کرد و گفت: 5 قطعه زمین به آموزش و پرورش تحویل داده شد.

شهردار منطقه 22 تأکید کرد: شهرداری تهران وظیفه‌ای برای تأمین سرانه‌‌های آموزشی ندارد و طبق قوانین فقط کار زمین را انجام می‌دهد.

مولایی با بیان اینکه ساخت و سازها در منطقه 22 قبل سال 94 برای آن‌ها مجوز 21 طبقه صادر می‌‌شد، گفت: از ابتدای سال 94 تنها مجوز 11 طبقه برای این منطقه داده می‌شود.

وی تأکید کرد: در حال حاضر جمعیت منطقه22، 150 هزار نفراست که براساس طرح تفصیلی تا سال 1404 جمعیت این منطقه به 450 هزار نفر خواهد رسید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۳ دی ۱۳۹۵
بزرگترین نیاز منطقه 22 احداث خطوط مترو بصورت گسترده است