بی‌بی‌سی: آیا بددهنی و رفتارهای شنیع ترامپ برایش گران تمام خواهد شد؟/ کمدین‌های آمریکایی و انگلیسی نیز به ائتلاف ضدترامپ پیوستند

بی‌بی‌سی در گزارشی نوشت اظهارات رکیک ترامپ در مناظره‌های تلویزیونی برایش گران تمام خواهد شد.

بی‌بی‌سی: آیا بددهنی و رفتارهای شنیع ترامپ به قیمت کاندیداتوریش تمام خواهد شد؟/ کمدین‌های آمریکایی و انگلیسی نیز به ائتلاف ضدترامپ پیوستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: لاابالی‌گری‌های ترامپ، رفتارهای مستهجن و اظهارات رکیک وی در مناظره‌های تلویزیونی سه‌شنبه گذشته به اوج خود رسید و رکوردی تازه بر جای گذاشت. تاکنون هیچ‌یک از نامزدهای ریاست‌جمهوری به جز ترامپ چنین وقاحتی را از خود نشان نداده‌اند. 

مخالفان غول املاک و مستغلات، وی را فردی عامی می‌دانند که برای جامعه آمریکا خطرناک است. «دیوید رمنیک،» سردبیر روزنامه «نیویورکر» این نامزد جمهوری‌خواه را به دیکتاتورهایی تشبیه کرد که از بیگانه‌هراسی رنج می‌برند. «ای‌.‌جِی. دایان،» روزنامه‌نگار و مفسر سیاسی آمریکایی، نیز معتقد است کمپین مقدماتی  انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا، مستهجن‌ترین و مشمئز‌کننده‌ترین صحنه‌ها را در طول تاریخ این کشور رقم زده است.  
       
کمدین‌های آمریکایی نیز دیگر ترامپ را تنها یک فرد سرگرم‌کننده و کاریکاتوری برای خندیدن نمی‌دانند. ویدیویی که «بیل ماهر» به تازگی درخصوص ترامپ منتشر کرده است، بلافاصله به یکی از پربازدیدترین کلیپ‌ها در دنیای مجازی تبدیل شد. نامزد میلیاردر حزب جمهوری‌خواه در این ویدیو، به «آدلف هیتلر،» رهبر آلمان نازی، تشبیه شده است. 

«جان الیور،» کمدین انگلیسی، نیز به جمع مخالفان ترامپ پیوسته است. از سوی دیگر، «لوئیس سی‌کِی،» کمدین، بازیگر، نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی، در ایمیلی به طرفدارن خود نوشت: «خواهش می‌کنم رأی دادن به ترامپ را متوقف کنید. این آدم دیوانه، «هیتلر» دیگری است. ترامپ بهترین گزینه شما نیست. او بدترین فرد برای [ریاست‌جمهوری آمریکا] است.    



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار