انتشار فیلمی از ترامپ پس از 30 سال/ اظهارات مضحک ترامپ درباره کشورهای عربی و ژاپن

انتشار فیلمی از مصاحبه خنده‌دار 30 سال پیش نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبرساز شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  الخلیج الجدید، یک فیلم ویدئویی قدیمی از "دونالد ترامپ" --نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا-- منتشر شد. این فیلم مربوط به سال 1988 است و مصاحبه "اپرا وینفری" --مجری مشهور یک شبکه تلویزیونی آمریکا – را با دونالد ترامپ نشان می دهد.

گرچه قرار بود این مصاحبه فقط در مورد زندگی ترامپ باشد، گفتگوی آن‌ها به سرعت وارد مسائل سیاسی می شود.

ترامپ در این گفتگو با اظهار نظر درباره کشورهای عربی خلیج فارس می گوید: "مردم کویت مانند پادشاهان زندگی می کنند ولی سهم ما را نمی پردازند. ما این زمینه را برای آنها مساعد کرده ایم که نفت شان را بفروشند، پس چرا 25 درصد از درآمد حاصل از فروش نفت را به ما نمی دهند؟ این مسخره است."

وی درباره ژاپن نیز اظهار نظر می کند و می گوید: "ما اجازه دادیم ژاپنی ها به آمریکا بیایند و بازارهای ما را از کالاهای ژاپنی پر کنند. آنها به آمریکا می آیند و خودروها و دستگاه های ویدئویی شان را به ما می فروشند. در مقابل من به آنها احترام می گذارم. آیا درست است که انسان به کسی که موجب شکستش می شود احترام بگذارد؟! آنها موجب شکست ما می شوند.  ژاپنی ها شرکت های ما را در دل آمریکا به چالش می کشند."

این مصاحبه نشان می دهد ترامپ از سی سال پیش سودای ریاست جمهوری را در سر می پروراند. او می گوید: "ایمان دارم که پیروزی از آن من است. در مسابقه ای که احتمال باخت وجود داشته باشد شرکت نمی کنم."
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار