شکلک های عجیب و غریب در آیفون تایپ کنید +آموزش

ساخت میانبرهایی برای دسترسی ساده به ایموجی های دلخواه از ویژگی های جالب گوشی های آیفون محسوب می شود.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حتما برای شما هم اتفاق افتاده که به دنبال یک ایموجی جالب و عالی برای یک پیام بگردید. اگر آن چیزی که مد نظرتان است به ¯\_(ツ)_/¯ شباهت دارد در ادامه به شما خواهیم آموخت که چگون آن را سریع در آیفون خود تایپ کنید. 

برای این کار لازم نیست که همیشه در نت سرچ کنید و سپس آن ایموجی را کپی کنید و در جایی که می خواهید پیست کنید، گوشی های آیفون دارای یک ویژگی جالب بوده که این امکان را به شما می دهد به سادگی هر متنی را با متن دیگر از طریق یک میانبر یا  shortcutجایگزین کنید. 

چگونه در آیفون  ¯\_(ツ)_/ را به سرعت تایپ کنیم؟

برای ایجاد این میانبرها به قسمت تنظیمات رفته و وارد General شوید:

General > Keyboard > Text Replacement

از آنجا آیکون "+" را کلیک کنید. قسمت  Phrase مکانی را نشان می دهد که شما برای آخرین بار این شکلک را در گوشی خود کپی پیست کرده اید. برای اینکه از این پس آن ایموجی را دیگر لازم نباشد در نت سرچ کنید کافی است برای آن یک Shortcut بسازید. برای این کار در قسمت Shortcut برای آن ایموجی یک اسم انتخاب کنید.

از این پس زمانی که پیام می دهید با تایپ آن اسم می توانید آن ایموجی را که به صورت پیش فرض برای شما ظاهر می شود تنها با یک ضربه انتخاب کنید. 

چگونه در آیفون  ¯\_(ツ)_/ را به سرعت تایپ کنیم؟

گفتنی است؛ کاربران آیفون می توانند از این روش برای همه ایموجی هایی که دوست دارند استفاده کنند و با ساختن یک Shortcut  برای آن ها سریع به شکلک مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند، بدون اینکه نیاز باشد که هر بار وقت خود را برای جستجو،کپی و پیست کردن آن ایموجی از طریق شبکه تلف کنند. 

منبع:mashable

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار