بندرعباس؛

پایان نخستین دوره مسابقات قرآن روستایی کشور

نخستین دوره مسابقات قرآن روستایی کشور با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: در اولین جشنواره سراسری قرآنی«مدهامّتان» ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد روستایی در بخش برداران و در رشته قرائت، محمدحسن حسن زاده از استان یزد رتبه نخست را از آن خود کرد.

مرتضی طاهریان افزود:سید یوسف حسینی از سمنان دوم و کمال شامی از استان خراسان رضوی سوم شد.

وی گفت: در رشته حفظ 20 جزء برادران، عبدالعزیز کمالی از استان بوشهر، رشید یزدانی از خراسان شمالی و امیرحسین عطارزاده از یزد را به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: در بخش خواهران مرحله استانی و در رشته حفظ پنج جزء؛ افسانه مرحتمی از میناب اول، کلثوم زاهدی میناب دوم و زبیده ماهیگیر از سیریک سوم شد.

مرتضی طاهریان افزود:افسانه رییسی از کنارجو، فاطمه هیبتی از کوهستک و زینب سالاری از روستای کردر در رشته حفظ سه جزء خواهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

اولین جشنواره سراسری قرآن«مدهامّتان» ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد روستایی کشور از چهارشنبه 21 بهمن با رقابت بیش از 110 نخبه قرآنی در 2 رشته قرائت و حفظ به مدت دو روز در روستای روتان بخش بمانی شهرستان سیریک برگزار شد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.