زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی

شماری از شهروندان بندرعباسی از بسته بودن سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن گلایه دارند.

شماری از شهروندان بندرعباسی از بسته بودن سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن گلایه دارند و خواستار اعلام زمان بازگشایی سامانه شدند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در این خصوص گفت: سامانه به محض تعیین تکلیف متقاضیانی که پیش از این نام نویسی کرده اند برای ثبت نام مجدد در دسترس قرار می‌گیرد.

سعید حاجبی افزود: طی مدت سه سال فراهم بودن امکان ثبت نام در سامانه ۸۰ هزار نفر در بندرعباس نام نویسی کرده اند که تاکنون پالایش ۶۰ هزار نفر انجام شده است.

وی گفت: مبلغ آورده برای متقاضیان تغییر نکرده و ۴۰ میلیون تومان است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان افزود: قیمت تمام شده برای هر واحد براساس تاریخ روز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جی جی
۲۳:۰۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
خلاصه یا کدملی شما استان هرمزگان نیست یا کد رهگیری برای اجاره نامه پنج سال سکونت در بندرعباس ندارین یا کدهم داشته باشین اشتباه هست ثبت نکردن یا هرگونه سند ملکی اعم از مسکونی و زراعی در هر نقطه ایران اگه قبل هم سند داشتین و واگذار کردین تا۷سال باید بگذره گزینه آخر هم یا اینکه حساب بانکیت ارقامش بالاست اگه واقعا اینجوری نیست شنبه تشریف بیار سمت اتوتاج دفتر راه شهرسازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
باسلام به مسوولین...بی بند و بار ترین ارگان دولت در بندرعباس مسکن و شهر سازی است ...من در یک ارگان دولتی کار میکنم و رسمی هم هستم و از سال 1400ثبت نام کردم که داخل سیستم گوشیم اطلاعاتش هست ولی چون ما صندوق مسکن داریم در محل کار هر بار که به مسکن و شهرسازی مراجعه کردم اصلاً کد ملی من اونجا بالا نمیاره ومیگن چون شما زیر نظر صندوق هستین باید اونجا پیگیر باشین از طرفی صندوق ما بی حال و بی کفایت تشریف دارن و هنوز تعیین تکلیف نشدیم .. به داد ما هم برسین .
Iran (Islamic Republic of)
A.m
۱۸:۲۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
متاسفانه یک مدت بعد ثبت نام چند بار فرم ج قرمز میشد و هر بار می رفتم اداره راه (قسمت فرم ج) میگفتن اصلاح شده و درست شده اما یه مدت بعدش دوباره قرمز میشد. هیچکسی هم جواب گو نبوده و نیست(این در حالی که هم احراز سکونت شدم و هم توی طول عمرم خودم و خانواده ام از هیچ گونه وام یا امتیاز اعم از مسکن مهر و مسکن ملی و غیره هیچ گونه استفاده ای نکردیم.. فقط باید نور چشمی مسئولان استانی باشید یا از طرف یک اداره و ارگان برای کارمندانش اقدام بشه والا ما مردم عادی دستمون هیچ جا بند نیست و هیچکس پاسخگو نیست.
Iran (Islamic Republic of)
یک فرهنگی
۱۰:۴۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
از سال ۱۳۹۹ثبت نام مسکن ملی برای ۳۲۰فرهنگی هرمزگانی در شهر بندرعباس در شهرک پیامبر اعظم تعیین زمین شده و از سال ۱۴۰۰ با حضور استاندار ،مدیر کل بنیاد مسکن و مدیر کل آموزش و پرورش عملا شروع شد و تا کنون مبلغ ۷۰۰میلیون تقاضای آورده شده ولی متاسفانه پیشرفت پروژه در حد سی درصد هم نیست و تا اردیبهشت ۱۴۰۳ هنوز کار اسکلت چهار بلوک هشتاد واحدی به پایان نرسیده که این باعث نگرانی ما فرهنگیان شده،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
چرادولت بعداز۳سال درامسال که سال پایان دولت است اقدام به فعالیت درمسکن ملی شده است ومدام ازمتقاضیان پول می گیرددرصورتی که پروژه هاپیشرفت فیزیکی ندارند