دستبند پلیس بر دستان کلاهبردار متواری در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار متواری در استان خبرداد.

سردار علي اکبر جاويدان فرمانده انتظامي استان هرمزگان گفت: در پي وصول دو فقره پرونده با موضوع کلاهبرداري در قالب ارائه رسيد جعلي واريز وجه و خريد و فروش موتورسيکلت پيگيري موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود : شاکيه در اظهارات خود بيان داشت : به جهت مشکلات مالي و به منظور تامين هزينه هاي درماني مادرش ،   يك نفر شتر را در سايت ديوار جهت فروش آگهي کرده كه پس از درج آگهي فردي طي تماس از طريق دو شماره  بعنوان خريدار با وي تماس تلفني برقرار و ضمن مراجعه به آدرس محل سكونت وي ، شتر را تحويل و تصويررسيد واريز وجه را به وي نشان داده و وي را اغفال و محل را ترك کرده  که پس از بررسي حساب بانكي خود متوجه عدم واريز وجه شده و چندين بار با خريدار تماس گرفته كه جوابگوي تلفن او نبوده است. 

اين مقام انتظامي استان با اشاره به وقوع يک مورد کلاهبرداري ديگر با عنوان جعلي فروشنده موتورسيکلت هاي پاکشتي و بالغ بر 15 ميليون تومان کلاهبرداري با همين روش با بررسي هاي دقيق صورت گرفته مشخص شد در هر دو پرونده ، فرد کلاهبردار با شماره تلفن هاي يکسان اقدام به اغفال مالباختگان کرده است.

 فرمانده انتظامي استان هرمزگان گفت : با انجام  اقدامات فني و مخابراتي مالک خط هاي تلفن مورد استفاده در کلاهبرداري شناسايي و تصاوير متهم اخذ و  به رويت شكات رسيد كه وي را شناسايي کرده و کلاهبرداري هاي انجام شده را به وي منتسب دانستند. 

سردار جاويدان  افزود : در اين خصوص با کار  اطلاعاتي و بهره گيري از شيوه هاي پليسي مخفيگاه متهم در يکي از اسکله هاي شهرستان  قشم  شناسايي و با هماهنگي قضايي در يک  عمليات  پليسي  کلاهبردار دستگير که در تحقيقات فني صورت گرفته صراحتا به جرم ارتکابي  اقرار کرده وبا تشکيل پرونده به دادسرا انتقال و  با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.