اصفهان؛

برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان استان اصفهان

مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان 30 مهر برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان افزود: یازدهمین دوره مسابقات قرآمی مدهامتان در شهرستان های استان اصفهان در حال برگزاری است و 30 مهر مرحله استانی این مسابقات در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی بیان کرد: این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، تفسیر، اذان، نهج البلاغه ویژه افراد 18 تا 30 سال عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد است.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان افزود: صحیح خوانی اذکار نماز به عنوان یکی از بخش های این مسابقات برای سنین 8 تا 15 سال برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه ثبت نام از علاقه مندان به شرکت در این مسابقات از طریق وب سایت جشنواره جوانان مسجد انجام می شود، گفت: تاکنون یکهزار نفر برای شرکت در این مسابقات ثبت نام کرده اند.
حجت الاسلام معتمدی ادامه داد: افراد علاقه مند به شرکت در این مسابقات همچنین می توانند با مراجعه به کانون های مساجد و یا ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ثبت نام کنند.
وی شناسایی و رشد استعدادهای قرآنی جوانان عضو کانون های مساجد را از اهداف برگزاری این مسابقات اعلام کرد و گفت: فعالیت های فرهنگی و قرآنی متعددی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان انجام می شود که مسابقات مدهامتان شاخص ترین این برنامه ها است.
بیش از یک هزار و 700 کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان اصفهان فعال است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.