اصفهان؛

برگزاری اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات قرآن استان اصفهان

اختتامیه مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امروز با حضور مسئولان استانی در کاشان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان، مسئولان استانی و شرکت‌کنندگان، در دانشگاه کاشان برگزار شد و در نهایت نفرات برتر هر رشته در دو بخش برادران و خواهران مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این دوره از مسابقات که در روزهای 24 و 25 شهریور برگزار شد، از بین 31500 نفر که در شهرستان های استان اصفهان ثبت نام کردند، تعداد 700 نفر در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی به رقابت با یکدیگر پرداختند و در پایان مراسم از 24 برگزیده در بخش برادران و 21 برگزیده در بخش خواهران تجلیل شد.

این مسابقات با راهیابی 45 نفر از شرکت کنندگان به مرحله کشوری همراه بود که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

در این مرحله، هفت تیم متشکل از 42 نفر از داوران برجسته استان و سیزده کمیته از عوامل اجرایی حضور داشتند که تأثیر به سزایی در ارتقای کیفیت برگزاری این دوره از مسابقات داشته است.

اسامی افراد برگزیده از بین برادران با رتبه های اول تا سوم به ترتیب در رشته حفظ کل؛ حسین خانی، عباس چنینی و مجتبی بیابان پور ودر رشته حفظ 20جزء؛ سید مهدی بنی هاشمی، محسن محمدی و روح الله ناظمی و در رشته 10جزء؛ بهمن آبزن، علی صادقی و محمد جواد علی میرزایی و در رشته 5 جزء؛ رضا باباعلی، احسان نوروزیان و محمد مهدی عربی اعلام شد.

در رشته قرائت؛ مجید فقیه، محمدرضا زینلی و حسن احمدی زاده به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کرده و در رشته ترتیل؛ حسین نصر، محمد جواد نصیری و ناصر بهارلو توانستند رتبه های برتر را به خود اختصاص دهند.

مهدی بزرگی زاده، حسین کریمی و محمد رضا ستایش در رشته دعاخوانی به ترتیب به عنوان رتبه های اول تا سوم مورد تجلیل قرار گرفتند و سید احمد موسوی نژاد، رسول زارعان و مجید ملک پور در رشته اذان حائز رتبه های برتر شدند.

در بخش خواهران این دوره از مسابقات در رشته حفظ کل؛ زهرا قربانی، مریم جان نثاری و ربابه تونه ای و در رشته حفظ 20جزء؛ رقیه مومنی راوندی، زهرا توکلی و نرگس خوشبخت و در رشته حفظ 10جزء؛ نعیمه داوودی، حسنیّه سلطانیه و طیبه طغیانی و در رشته حفظ 5جزء؛ فرشته ابراهیمی، ام البنین جلوداریان و اعظم رفیعی رتبه های برتر را کسب کردند.

در رشته قرائت؛ زهرا قاسمی، نجمه سادات مهدوی و ریحانه رسولی و در رشته ترتیل؛ وجیهه سادات مهدوی، وداد میاحی راد و زهرا صلواتی و در رشته دعاخوانی؛ سمانه قائم مقامی، زلیخا دورقی و فهیمه دادخواه رتبه های نخست تا سوم را کسب کردند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.