اصفهان؛

آوای خوش قرآن از مسابقات سراسری اوقاف در دارالمومنین کاشان

ریيس اداره اوقاف و امورخيريه كاشان از برگزاری مرحله شهرستانی سي و نهمين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم خبرداد.

حجت‌الاسلام جعفر جنتی، در گفتگو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اصفهان، گفت:این دوره از مسابقات سراسري در رشته‌های قرائت، ترتيل، حفظ پنج، 10،  15،20جزء و حفظ كل قران كريم، تفسير، اذان و ابتهال، مديحه سرايي، دعاخواني، تواشيح برگزارمی‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات ويژه رده سني بالاي 18 سال در خردادماه افزود: علاقه مندان جهت ثبت نام در رشته هاي قرآني  سي و نهمين دوره مسابقات قرآن مي توانند از ابتداي ارديبهشت ماه تا پنجم خردادماه  از طريق تماس تلفني با اداره اوقاف و امورخيريه كاشان تماس بگیرند.

به‌گفته‌وی، علاقه‌‌مندان می‌توانند با شماره تلفن 55339910الي 12 داخلي 25 تماس بگیرند و يا ارسال پيامك به شماره 09138667208 و مراجعه به سايت رسمي مسابقات سراسري سازمان اوقاف و امورخيريه به نشاني اينترنتي www.quraniran.ir  در يكي از رشته هاي مورد نظر ثبت نام کنند.

ریيس اداره اوقاف و امورخيريه كاشان گفت:با توجه به اينكه مسابقات در روز هفتم خردادماه برگزار خواهد شد نفرات اول تا سوم هر رشته به مرحله استاني راه خواهند يافت و سپس در صورت كسب رتبه هاي برتر در سطح استان به مراحل كشوري و نهايت به مرحله بين المللي راه خواهند يافت.

حجت‌الاسلام جنتي، افزود: خوشبختانه در سال گذشته فرهيختگان قرآني شهرستان كاشان با درخشش خوبي توانستند 50 درصد رتبه‌هاي اول تا سوم رشته‌هاي مختلف حفظ مرحله استاني را از بين 25 شهرستان استان اصفهان به كاشان اختصاص دهند.

شایان ذکر است: مسابقات سراسري سازمان اوقاف و امورخيريه در سالهاي گذشته در مهر و آبانماه هر سال برگزار مي شد كه بر اساس تدابير اخير سازمان اوقاف و امورخيريه در سال جاري در خردادماه برگزار می‌شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.