آغاز ثبت‌نام مدارس شاهد استان اصفهان از سوم خردادماه

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت‌نام مدارس شاهد استان اصفهان از سوم خردادماه آغاز می‌شود.

بنابر اعلام اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اعلام آغاز ثبت‌نام مدارس شاهد استان اصفهان از سوم خردادماه گفت: ثبت‌نام مدارس شاهد در دو مرحله پیش ثبت‌نام، تکمیل فرم امتیازبندی در سامانه و بررسی مدارک به‌صورت حضوری و ثبت‌نام قطعی انجام می‌شود.

مرضیه ذاکری افزود: متقاضیان باید جهت پیش ثبت‌نام در سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ در پایه اول ابتدایی از سوم تا بیست خرداد، پایه هفتم از ۲۱ خرداد تا ۱۰ تیرماه و در پایه دهم ۱ تا ۲۰ تیرماه از طریق سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی my.medu.ir اقدام به ثبت اطلاعات و تکمیل فرم امتیازبندی کنند.


او گفت: زمان ثبت‌نام میان‌پایه‌ها در مدارس شاهد از اول مردادماه تا ۱۰ مردادماه خواهد بود.

ذاکری افزود: با عنایت به غیرحضوری بودن نام‌نویسی اولیه، تمامی متقاضیان اعم از دانش‌آموزان طرح شاهد شامل فرزند شهید، فرزند جانبازان بالای ۲۵ درصد و فرزند آزادگان، همچنین دانش‌آموزان غیر شاهد شامل افرادی که باتوجه‌به فرم بارگذاری شده در سامانه ثبت‌نام امتیاز کسب می‌کنند.

او خاطرنشان کرد: باید در زمان مقرر به سامانه مراجعه و پیش ثبت‌نام را انجام دهند و در صورت کسب امتیازات لازم، از سوی مدرسه موردنظر، از آنها جهت ارائه اصل مدارک دعوت خواهد شد و پس از بررسی مدارک ارائه شده ثبت‌نام قطعی انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.