رشت؛

مسابقات کشوری قرآن کریم به میزبانی استان گیلان برگزار می شود

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان گیلان گفت: استان گیلان، نیمه مهرماه امسال میزبان جامعه قرآنی کشور است .

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از رشت ، محمد قاسم پور در مورد اقدامات اداره کل اوقاف استان گیلان اظهار داشت: سازمان اوقاف از سال های گذشته میزبان برگزاری مسابقات قرآن در سطوح مختلف ،خوهران ،برداران و بزرگسالان است .

وی از برگزاری مسابقات قرآنی در شهرستان های استان گیلان به مدت 20روز خبر داد و گفت: از نیمه دوم اردیبهشت ماه مسابقات قرآن در شهرستان های استان گیلان در رشته های قرائت، ترتیل ، حفظ ، اذان و ارتحال در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود .

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان گیلان با بیان اینکه از سال گذشته برگزاری مسابقات قرآن در سطوح زیر 18سال از طریق آموزش و پرورش انجام می شود ، بیان کرد:بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات استانی قرآن را به صورت متمرکز در 4 روز برگزار می کنیم .

قاسم پور با بیان اینکه استان گیلان از نظر کیفی و کمی در برگزاری مسابقات قرآنی وجه  قابل توجهی داشته است، اظهار کرد:سال گذشته بیش از 83هزار نفر در مسابقات قرآنی شرکت کردند . 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان گیلان با بیان اینکه سازمان اوقاف کشور میزبانی مسابقات کشوری قرآن را به اداره اوقاف استان گیلان سپرده است، عنوان کرد:استان گیلان ، نیمه مهرماه امسال میزبان جامعه قرآنی کشور است.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.