زنجان؛

اعتماد به نفس و خود باوری رمز موفقیت دانش اموزان

مدیر کل اموزش و پرورش استان زنجان گفت : دانش آموزان باید روحیه کار تیمی و گروهی را در خود پرورش دهند چرا که محقق شدن این امر مسیر رسیدن به موفقیت را هموار تر می کند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مرتضی تمجیدی در حاشیه همایش یاوران انقلاب سازمان دانش آموزی استان زنجان گفت : دانش آموزان می بایست در کنار یادگیری دروس و آموزش علوم توسط معلمین خود در مناسبت های اجتماعی و فرهنگی نیز حضور پیدا کنند تا بتوانند در این محافل نحوه یادگیری ارتباط دقیق و مناسب،مهارت نه گفتن و کنترل خشم را بیاموزند.

وی با اشاره به اینکه شما دانش آموزان آینده سازان کشور هستید گفت:شما دانش آموزان گردانندگان فردای میهن اسلامی خواهید بود و چرخ جامعه را شما ها اداره خواهید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه بابیان اینکه ببه آینده شما امیدواریم افزود:چهره های پرشور و نشاط شمادانش اموزان نشاندهنده ی ان است که عزم خود را جزم کرده اید تا ادامه دهندگان راه انقلاب باشید .

تمجیدی خاطر نشان کرد :ایام دهه فجر فرصتی را فراهم می کند تا خاطرات گذشته را مرور کنیم و اکنون که در یک فضای امن و آرامی به سر می بریم مدیون خون پاک شهدا هستیم .

وی افزود :با توجه به انکه مسیر استقلال علمی و کسب موفقیت در ان یک مسیر دشواری است بنابراین باسعی،تلاش،تمرین و پشتکار می توانند این مسیر را با موفقیت طی کنند .

رئیس سازمان دانش آموزی استان زنجان همچنین گفت :تربیت اجتماعی دانش اموزان و یادگیری مهارت ها و سبک های زندگی از جمله عملکرد های سازمان دانش آموزی است .

مهدی ادامه داد : تشکل های دانش آموزی در حوزه هایی همچون آموزش کمک های اولیه و امداد و نجات و یادگیری مهارت های زندگی فعالییت می کنند .

وی افزود:برنامه های تشکل در آینده ی دانش آموزان تأثیر گذار است.

انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.