قم/

اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان قمی در 22 بهمن

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان در سالروز پیروزی انقلاب در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، ناصر در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد اظهار کرد: 49 برنامه در اداره کل آموزش و پرورش استان قم ویژه ایام الله دهه فجر تدارک دیده شده که 24 برنامه به صورت عمومی، هفت برنامه مربوط به ادارات و 9 برنامه ویژه فرهنگیان است.

وی افزود: جشن انقلاب در 12 و 19 بهمن سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع) در مدارس برگزار می‌شود و برنامه‌های دیگری نیز به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه(س) شامل حفظ زیارت‌نامه بانوی کرامت، نخستین زیارت برای دانش آموزانی که تاکنون به حرم حضرت معصومه(س) نیامده‌اند و قرائت زیارت‌نامه حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از برگزاری مسابقه کتابخوانی، روزنامه‌دیواری و نقاشی همگانی در سطح مدارس قم به مناسبت دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: صبح‌گاه مشترک، همایش شوراهای دانش‌آموزی، اردوی دانش‌آموزی به موزه عبرت و اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان در سالروز پیروزی انقلاب از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده هستند.

وی ادامه داد: مراسم تجلیل و گرامیداشت شهدای نامدار انقلاب اسلامی با همکاری شهرداری قم در آرامستان وادی‌السلام برگزار خواهد شد.

حمزه‌ای از اعزام مبلغان روحانی به مدارس در دهه فجر خبر داد و اضافه کرد: نمایش فیلم‌های گزینش‌شده جشنواره عمار در مدارس و توزیع لوح فشرده گنجینه فجر در همه مدرسه‌های آموزش و پرورش در دستور کار قرار دارد.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: قرار است 29 فیلم انقلابی و 130 سرود صوتی و تصویری با موضوع انقلاب و ارزش‌های دینی طی ایام‌الله دهه فجر در مدارس سطح استان پخش شوند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.