زنجان؛

برگزاری یادواره 175 شهید غواص و شهدای غواص

یادواره 175 شهید غواص و شهدای غواص استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ یادواره 175 شهید غواص و شهدای غواص استان زنجان " روز 19 بهمن 94 ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور زنجان برگزار می شود.

این یادواره با هدف تجلیل از مقام شامخ شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره غواصان دریادل استان زنجان روز دوشنبه ،19 بهمن ماه سال جاری در زنجان برگزار می شود.

گفتنی است این برنامه با حضور و سخنرانی سردار وزیری از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس ساعت 9 صبح روز دوشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز زنجان با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار می شود.

همچنین در این برنامه از خانواده های شهیدان والفجر 8 و جانبازان عملیات والفجر 8 تجلیل و قدردانی خواهد شد.

این برنامه به همت دانشگاه پیام نور استان زنجان و با همکاری بسیج اساتید استان، کانون فرهنگی کوثر و کمیل، مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و سپاه استان زنجان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار می شود.

همچنین یادواره" شهدای غواص دریادل زنجانی" به همراه گردهمایی رزمندگانی زنجانی لشکرخوبان (لشکر31 عاشورا) در دوران دفاع مقدس سه‌ شنبه(20 بهمن) 94 ساعت 3.5 عصر در سالن اجتماعات دارالقرآن زنجان برگزار می ‌شود.

در این مراسم که به همت سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان و کانون فرهنگی هنری کمیل برگزار می ‌شود، سردار «امین شریعتی» فرمانده لشکر 31 عاشورا در دوران دفاع مقدس سخنرانی خواهد کرد.

گفتنی است: مقام معظم رهبری در سفر سال 82 به استان زنجان فرمودند: «غواصان دریادل، غواصان خط‌ شکن، شهداى سرافراز ارتش و سپاه و بسیج، چهره‌ هاى ماندگار این استان و این منطقه‌اند. البتّه شهیدان ما در هر منطقه‌اى، فقط متعلّق به آن منطقه نیستند؛ متعلّق به همه‌ ملت ایرانند.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: یادواره ، غواص ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.