اصفهان؛

سازمان های دانش آموزی در تربیت اجتماعی دانش آموزان تاثیرگذارند

رئیس سازمان دانش آموزی استان اصفهان گفت: سازمان های دانش آموزی در تربیت و رشد اجتماعی دانش آموزان تاثیرگذارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس زهیری ' در جلسه مربیان سازمان دانش آموزی منطقه 6 استان اصفهان در شهرستان تیران و کرون افزود: بستر سازی برای حضور دانش آموزان برای انجام فعالیت های اجتماعی و مشارکت جدی آنها در این امور باید توسط سازمان دانش آموزی برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه مربیان سرحلقه سازمان دانش آموزی برای تربیت اجتماعی نوجوانان هستند، اضافه کرد: پویایی مربیان نه تنها اهداف سازمان دانش آموزی را محقق می سازد بلکه مشارکت اجتماعی جامعه را نیز تقویت می کند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان اصفهان با اشاره به آموزش مربیان سازمان دانش آموزی، گفت: برنامه هایی برای تربیت مربی جهت تحقق اهداف سازمان دانش آموزی در حال اجراست و در این راستا یکهزار و 200 مربی تحت پوشش سازمان دانش آموزی استان اصفهان قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه مربیان با فراگیری آموزش ها باید در عرصه خود اتکایی دانش آموزان و پیشبرد اهداف سازمان دانش آموزی گام بردارند، تصریح کرد: خوداتکایی و برقراری ارتباط و مشارکت در برنامه های اجتماعی برای تامین نیازهای جامعه ضروت دارد و سازمان دانش آموزی باید در این راستا گام بردارد.

زهیری با اشاره به اینکه ظرفیت دانش آموزان برای شرکت در فعالیت های اجتماعی باید تقویت شود، گفت: دانش آموزان باید بهترین سبک های زندگی فردی و اجتماعی را بیاموزند و آنها را در کارهای عملی تجربه کنند.

سازمان دانش آموزی به منظور اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عقلانی، عاطفی، علمی و اجتماعی دانش‌آموزان و ایجاد زمینه مشارکت همه جانبه انها در زمینه‌های‌اعتقادی فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و هنری، تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش تشکیل شده است.





انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۰۳ تير ۱۴۰۲
در جامعه بی ثبات و بی هدف ما، تربیت هدفمند بی معناست و افراد برامواج فرصتها و موقعیتها زندگی میکنند و از ثبات روانی لازم برخوردار نیستند گاهی شاد و گاهی غمگین، گاهی خوش زبان و گاهی بدزبان، گاهی دوست و گاهی دشمن، گاهی محرم و گاهی نامحرم، گاهی متواضع و گاهی متکبرند اما در کل برای زندگی امن و بی دردسر حتی الامکان باید از انها دوری کرد.