بندرعباس؛

برگزاری همایش یاوران انقلاب در بخش فین بندرعباس

همایش بزرگ یاوران انقلاب در بخش فین بندرعباس با حضور دانش‌آموزان عضو پیشتازان و فرزانگان این منطقه برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ بخشدار فین و رئیس آموزش ‌و ‌پرورش این منطقه ،۲۰۰ نفر از دانش‌آموزانپیشاهنگ پیشتاز مدارس شهید نجمی، علی سایانی و دانش آموزان پیشاهنگ فرزانه مدارس فاطمه الزهرا(س)، زینبیه ، حضرت معصومه (س)، دانش آموزان فعال در عرصه سازمان دانش آموزیآموزش‌وپرورش شهر فیندر این همایش حضور یافتند.

بخشدار فین گفت: چهره های پرشور و نشاط دانش اموزان نشان دهنده عزم جزم آنان برای ادامه راه انقلاب است.

حمید رزمپور با تاکید بر اعتماد به نفس و خود باوری بعنوان رمز موفقیت دانش اموزان افزود: دانش آموزان باید در برابر سختی ها، سخت کوش باشند و عقب نشینی نکنند و برای رسیدن به موفقیت فعالیتهای تیمی و گروهی داشته باشید.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه فینمعرفی انقلاب به نسل نو، آشنایی با اهداف انقلاب و بصیرت‌افزایی و تجدید بیعت و عهد دوباره با امام (ره) و آرمان‌های انقلاب از اهداف این برنامه‌هاست.

علی برجاسگفت:انقلاب اسلامی شجره طیبه امام راحل (ره) است و نسل امروز و آیندگان موظف به حفظو تلاش برای ماندگاری این انقلاب هستند.

اجرای برنامه‌های شاد، گروه سرود، آموزش گره، آموزش مقابله با بحران، نظام جمع، اجرای موسیقی و تقدیر از ۲۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان فعال سازمان دانش‌آموزی از مهمترین برنامه های این همایش بود.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.