تئاتر فجر 34؛

برنامه‌های تماشاخانه سه نقطه برای استقبال از جشنواره تئاتر فجر اعلام شد

تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه در بخش «بعلاوه تئاتر» فجر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر است با انتشار یک کاتالوگ ویژه به استقبال جشنواره سی و چهارم می رود.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه، این مرکز تئاتری با هدف اطلاع رسانی هر چه دقیق‌تر درباره رویدادهای متنوع این تماشاخانه در بخش «به علاوه تئاترفجر» یک کاتالوگ مجزا طراحی و منتشر کرد که ضمن معرفی این تماشاخانه و مدرسه تئاتر، کلیه جداول و اطلاعات جشنواره تئاتر فجر اعم از اجراهای صحنه‌ای، خیابانی، بخش «به علاوه تئاترفجر» و غیره در آن وجود دارد. محمد حسن نجفی، مدیر این مجموعه، در رابطه با این کاتالوگ گفت: ضرورت دسترسی هر چه آسان تر مخاطبان به اطلاعات مربوط به رویدادهای فجر 94 در هنگام برگزاری این رویداد مهم این ایده را با وجود همه سختی های تولید و تهیه کاتالوگ در مجموعه سه نقطه اجرایی کرد. وی اظهار امیدواری کرد نتیجه این پژوهش و گردآوری در هر زمان و مکانی امکان بازیابی اطلاعات را برای انتخاب مسیر درست تر و آگاهی هر چه بیشتر از اجراها و اتفاقات فجر برای مخاطبان فراهم آورد.

برپایه این گزارش «کاتالوگ همراه سه نقطه» در اولین روز جشنواره توزیع خواهد شد. مزیت‌های این کاتالوگ ازین قرار است:
1- معرفی جشنواره فجر
2- معرفی «به علاوه فجر»
3- توضیح رویدادهای مدرسه تئاتر و تماشاخانه سه نقطه در جشنواره فجر شامل:
پنل گفتگو، ورک شاپ های آموزشی ویژه جشنواره، برگزاری رپرتوار نمایشنامه خوانی نویسندگان معاصر ایران و اجرای نمایش در دو سالن خسرو شکیبایی و رکن الدین خسروی
4- معرفی مدرسه تئاتر و تماشاخانه سه نقطه و ده‌ها عنوان کارگاه آموزشی
5- دسترسی آسان مخاطبان به کلیه جدول‌های جشنواره تئاتر فجر
6- اطلاعات دقیق چگونگی خرید و دسترسی به گیشه اجراها

به گفته محمد حسن نجفی، در مجموعه سه نقطه همچنین شرایطی برای اهالی رسانه و منتقدان فراهم شده تا بتوانند با فراغ بال بیشتری از برنامه های در نظر گرفته شده این مرکز در روزهای برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر استفاده کنند.

تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه در بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خیابان شهید کبکانیان، نبش مرتضی زاده واقع شده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار