قزوین ؛

۱۰۰ پروژه در استان قزوین افتتاح و کلنگ زنی می شود

معاون امور عمرانی استانداری قزوین گفت: ۱۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان با حضور معاون اول رئیس جمهور در استان قزوین افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛منوچهر حبیبی روز شنبه در جلسه هماهنگی سفر دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به  قزوین اظهارداشت: در ماههای پایانی امسال شاهد چندین رویداد مهم در استان هستیم که مسئولان استان بایدبرای این برنامه ها آماده شوند.

حبیبی گفت: مهمترین برنامه ما برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز است که سفر معاون اول رئیس جمهور هم در روز ۶ بهمن ماه به استان قزوین انجام می شود که دستگاه های اجرایی باید در این زمینه برنامه ریزی و هماهنگی لازم را داشته باشند.

معاون امور عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: این طرح ها در بخش های اقتصادی، تولیدی، صنعتی، کشاورزی، عمران شهری، خدماتی، فرهنگی و بهداشت و درمان توسط دستگاه های اجرایی ارائه شده است.

حبیبی عنوان کرد: حضور در افتتاحیه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز، افتتاح ۳۵۰۰ واحد مسکن مهر، ۴ طرح بزرگ صنعتی، افتتاح بیمارستان ۹۶ تخت خوابی تاکستان و آغاز عملیات اجرایی باغ موزه دفاع مقدس و غرس ۳ هزار نهال به مناسبت گرامیداشت یاد ۳ هزار شهید سرافراز استان از جمله برنامه های معاون اول رئیس جمهور در سفر یک روزه به قزوین است.

معاون امور عمرانی استانداری قزوین گفت: حضور در جلسه شورای اداری استان و نشست مشترک با ۱۰۰۰ نفر از نخبگان و فعالان اقتصادی از دیگر برنامه های دکتر جهانگیری در سفر به استان قزوین است.

وی بیان کرد: دستگاههای اجرایی مرتبط با پروژه ها باید با هماهنگی معاونت امورعمرانی و توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و با آمادگی کامل مقدمات مراسم افتتاح یا کلنگ زنی را فراهم کنند و اقدامات لازم را برای ارائه اطلاعات تکمیلی، رفع نواقص احتمالی، نشست خبری و ویدئو کنفرانس، بازدیدهای میدانی قبل از سفربرای تکمیل نهایی پروژه، آمادگی برای معرفی واحدهای جانشین برای افتتاح یا کلنگ زنی را انجام دهند.

معاون عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: مدیران دستگاه ها باید آماده انجام این سفر باشند تا بتوانیم از حضور معاون اول رئیس جمهور برای توسعه و پیشرفت استان قزوین استفاده و موانع توسعه استان را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.