قزوین؛

نقش برجسته بانوان

استاندار قزوین : زنان، با هر سلیقه ی سیاسی باید در دفتر امور بانوان استانداری جذب شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین : فریدون همتی در مراسم تودیع و معارفه ی مدیر کل دفتر بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت:در استان همه گروه های بانوان وسازمان های مردم نهاد با هر سلیقه ی سیاسی باید به حوزه بانوان در استانداری جذب شوند چون اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به همه است .

همتی افزود: بانوان نقشی بی بدیل در طول انقلاب در همه ی حوادث و رویدادهای کشور برجسته بوده است.

استاندار اضافه کرد: امیدواریم دفتر امور بانوان در استانداری به عنوان خانه ی بانوان باشد.

وی گفت: لازم است اتاق فکری با حضور تمامی بانوان خوش فکر استان و با محوریت دفتر امور بانوان در استانداری تشکیل شود و زمینه ای فراهم گردد تا در فضایی توام با آرامش و بدون تلاطم صرفا با هدف کار و تلاش در راستای تحکیم خانواده ه و تحکیم ارزش ها تلاش کنند.

همتی در ادامه گریزی به موضوع برجام و مذاکرات هسته ای زد و گفت: منتقدان هسته ای یا میزان اطلاعات کمی از این امر دارند و یا از روی دلسوزی این کار را می کنند و دیواری کوتاه تر از دیوار دولت پیدا نکرده اند

وی افزود: این انتقادها اگر از روی دلسوزی باشد برای ما قابل ارزش است ولی اگر هدف آنها انتقاد از شخص رییس جمهور باشد دیگر رضای خدا مطرح نیست .

دراین مراسمضمن قدردانی از خدمات طاهره بیگم سیدی ، مریم بیدخام به عنوان مدیرکل جدید بانوان و خانواده استانداری قزوین معرفی شد.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.