قزوین ؛

218 معتمد معین در خدمات‌رسانی به ایثارگران فعال هستند

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: 218 معتمد معین در ارائه خدمات به خانواده‌های شاهد و ایثارگر مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛محمدرضا علی‌اکبربیگ  با اشاره به اینکه معتمدان معین بازوان قدرتمند بنیاد در ارائه خدمات به خانواده‌های شاهد و ایثارگر هستند، اظهار کرد: ما هر چقدر در تقویت این معتمدین همت کنیم در تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی‌های اجرایی موفق‌تر هستیم.

وی بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین 218 معتمد معین دارد که در ارائه خدمات‌رسانی مناسب به خانواده‌های شاهد و ایثارگر به این نهاد کمک می‌کنند.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه معتمدان معین در دیدار از خانواده شاهد و ایثارگر به بنیاد کمک بسزایی می‌کنند، خاطرنشان کرد: آنان به همراه کارمندان در قالب اکیپ‌هایی که برای دیدار تشکیل شده، در ارائه خدمات به جامعه هدف نقش‌آفرینی می‌کنند.

علی‌اکبربیگ با بیان اینکه برخی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر به دلیل مناعت طبعی که دارند به بنیاد مراجعه نمی‌کنند، افزود: دیدار از آنان با هدف برقراری ارتباط عاطفی، تجلیل و رفع مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و اطلاع‌رسانی از ارائه خدمات‌ بنیاد انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای ایثارگران را مهمترین وظیفه ذاتی شورای هماهنگی معتمدین معین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین است، بیان کرد: اعضای شورا در تحقق این موضوع باید همت بیشتری کنند.

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: کارکنان بنیاد با هماهنگی معتمدان معین باید در ایجاد بانک اطلاعاتی دقیق از نخبگان و فرهیختگان شاهد و ایثارگر همت کنند تا با شناسایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و ظرفیت‌های آنان در تشکل‌های مختلف ایثارگران، بتوانیم اهداف سازمان را محقق کنیم.

علی‌اکبربیگ مطرح کرد: باید ایجاد و افزایش انگیزه در بین جامعه ایثارگران و تقویت همکاری با آنان جدی گرفته شود تا شاهد انسجام و یکپارچگی بیشتر در تصمیمات بنیاد باشیم.

وی افزود: اگر مسئولان و کارکنان بنیاد به ایثارگران و معتمدان معین اعتماد کنند می‌توان به نتایج مثبت، مؤثر و مفیدی در اجرای سیاست‌گذاری و تحقق اهداف عالیه بنیاد دست یافت.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.