محمودی: نفراتی را به عنوان دستیاران لوزانو پیشنهاد داده ام

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال گفت: لیست 8 نفره ای از کسانی که می‌توانند به سرمربی تیم ملی والیبال کمک کنند رابه فدراسیون والیبال ارائه دادم.

محمودی: لیست دستیاران لورانو را من پیشنهاد دادم/ نام نفرات پیشنهادی پنهان می‌ماند

بهنام محمودی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دستیار اول لوزانو سیچلوست که به نظر من انتخاب خیلی خوبی بوده، چون وی با فرهنگ ایران و شرایط فنی بازیکنان ما شناخت خوبی دارد.

وی در ادامه افزود: من همیشه انتقاداتی به فدراسیون و کادر فنی مبنی بر اینکه در کنار کادر خارجی تیم ملی از کمک‌های ایرانی بیشتری استفاده شود تا در آینده بتوانیم در تمام مقاطع سنی از مربیان بومی استفاده کنیم و حتی بتوانیم این مربیان را به خارج صادر کنیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال در واکنش به این سوال که آیا می‌توان از لیست خود نام نفراتی را ببرد گفت: نمی‌توانم نامی از نفرات پیشنهادی به داورزنی و افشار ببرم چرا که این افراد از مربیانم، هم بازی‌هایم و دوستانم هستند.

وی خاطر نشان کرد: در هر صورت فدراسیون و لوزانو باید تصمیم نهایی را در خصوص کادر فنی تیم والیبال بگیرند. در هر حال فدراسیون هر فردی را بعنوان کادر فنی تیم ملی انتخاب کند، از این نفرات حمایت خواهیم کرد.

محمودی شرایط تیم والیبال را رضایت بخش دانست و خاطر نشان کرد: در این مقطع زمانی تیم ملی نیاز به شوک داشت و تعویض سرمربی و مربی تیم ملی می‌تواند شوک خوبی به تیم ملی وارد کند. امید داریم با صعود تیم ملی کشورمان به المپیک، روند رو به رشد والیبال کشورمان را حفظ کنیم.

وی در مورد بازگشت ظریف به تیم ملی گفت: قطعا ظریف از نفرات برتر و چهره‌های ماندگار تیم ملی کشورمان است و در این مقطع باید از تمام ظرفیت‌های تیم ملی والیبال استفاده شود تا راه صعود به المپیک هموارتر شود.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: دستیاران ، والیبال ، کسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار