لوزانو: حضور در ایران فرصتی برای تجربه سومین المپیک من است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: هدایت تیم ملی والیبال ایران فرصتی برای من خواهد بود که سومین حضور خود در مسابقات المپیک را تجربه کنم.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رائول لوزانو که قرار است هفته آینده برای نهایی کردن قراداد خود با تیم ملی والیبال ایران به تهران سفر کرده و از نزدیک با مسئولان فدراسیون والیبال ایران وارد مذاکره شود، اظهار کرد: هنوز به طور رسمی قراردادی را با تیم ملی والیبال ایران امضا نکرده‌ام. 

وی با اشاره به پیشنهاد فدراسیون والیبال ایران مبنی بر این که از ماه ژانویه در ایران بماند،‌ گفت: این پیشنهاد را رد کردم، زیرا باید پس از تعطیلات ژانویه به لهستان بازگردم و هدایت تیم باشگاهی‌ام را بر عهده داشته باشم. 

مربی آرژانتینی تیم والیبال رادوم لهستان از تمدید قراردادش با این تیم لهستانی خبر داد و گفت: احتمال دارد که قراردادم را با این تیم تمدید کنم زیرا تیم رادوم تیم بسیار خوبی است و توانسته نتایج قابل قبولی کسب کرده و از طرفی والیبال زیبایی به نمایش بگذارد.

لوزانو درباره حضور روی نیمکت مربی‌گری تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: حضور در کنار تیم ملی ایران فرصت خوبی برای من خواهد بود که سومین حضورم در مسابقات المپیک در کسوت سرمربی را تجربه کنم.

امیدوارم تیم ملی والیبال لهستان هم با هدایت آنتیگا موفق شود راهی المپیک شود.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۴
وای به حالت اگه ایرانو به المپیک نبری
آخرین اخبار