17 هزار یورو برای 10 ماه خنده‌دار است!

افشاردوست: از حرف‌های من سوءبرداشت شده است/ منتظر پاسخ «یون» هستیم

دبیر فدراسیون والیبال ایران درباره مبلغ فسخ قرارداد کواچ گفت: من حرفی از مبلغ نزده‌ام و از حرف‌های من سوءبرداشت شده است.

محمود افشار دوست در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صحبت‌هایی که از وی مبنی بر  اعلام رقم فسخ قرارداد اسلوبودان کواچ با فدراسیون ایران منتشر شده است، گفت:  در برخی رسانه‌ها اخباری به نقل از من منتشر شد مبنی بر اینکه با پرداخت 16 تا 17 هزار یورو به کواچ قراردادمان با این مربی فسخ خواهد شد و برداشت شد که این مقدار مبلغ جریمه است. 

وی تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد و ما هنوز با کواچ برای پرداخت نهایی و تعیین مبلغ مذاکره‌ای انجام نداده‌ایم. من فقط در گفتگویی مبلغ ماهانه‌ای را مثال زدم و به قطعیت نگفتم که فلان مقدار  دستمزد یا جریمه برای فسخ قرارداد باید به کواچ داده شود. اصلا این مبلغ برای 10 ماه باقی مانده از قرارداد یک مربی خنده دار است.

افشار دوست در ادامه اظهار کرد: رییس فدراسیون والیبال در حال حاضر از طریق ایمیل  با کواچ در تماس است و البته هنوز مذاکرات نهایی صورت نگرفته است. باید دو طرف به یک توافق مشترک برسند و در آن زمان تصمیم‌گیری صورت خواهد گرفت.

وی همچنین از حضور لوزانو و سیچلو در 30 آذر ماه خبر داد و گفت: این دو مربی برای نهایی کرن قرارداد خود و برنامه‌ریزی برای تیم ملی والیبال ایران آخر آذر ماه به تهران سفر خواهند کرد.

دبیر فدراسیون والیبال در بخشی دیگر از صحبت‌هایش به انتخاب سرمربی کره‌ای برای تیم ملی بانوان اشاره کرد و افزود: رزومه‌های متعددی برای ما ارسال شد و ما این رزومه‌ها را به دقت بررسی کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که «یون» در این بین از باقی گزینه‌ها شرایط مناسب‌تری برای حضور در ایران دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر به این مربی کره‌ای خبر داده‌ایم و منتظر پاسخ او هستیم. اگر توافق صورت بگیرد، این مربی به ایران خواهد آمد و ابتدا کارش را در تیم‌های پایه آغاز خواهد کرد تا اگر مورد پسند قرار گرفت، تصمیم نهایی درباره ادامه همکاری‌اش با ایران اتخاذ شود.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار