سیدعباسی:

صحیح نیست برنامه پلی آف تغییر کند

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: به اعتقاد من اصلا صحیح نیست که برنامه ای که از ابتدا برای مرحله پلی‌آف چیده شده است با تغییر مواجه شود.

جهانگیر سیدعباسی در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره عملکرد تیم شهرداری ارومیه در نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: تیم من توانست از ابتدای مسابقات نمایش خوبی داشته باشد و حریفان خود را یکی پس از دیگری شکست دهد با این حال برخی مصدومیت‌ها سبب شد تیم از شرایط خوب خود اندکی فاصله بگیرد. 
وی ادامه داد: فشردگی مسابقات این فصل در دور رفت برای م بسیار زیاد بود. بازیکنان همیشه در سفر بودند و این رفت و آمدها منجر به ایجاد خستگی شده بود. با این حال من در مجموع از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم و احساس می‌کنم اگر مقابل پیکان در دیدار پایانی نیم‌فصل نخست نمایش بهتری از خود ارائه می دادیم،‌امکان قهرمانی در نیم‌فصل را هم داشتیم و عملکرد خوبمان تکمیل می‌شد.
سیدعباسی درباره این که امکان دارد برخی تغییرات در جلسه فردای سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات صورت بگیرد گفت: به اعتقاد من اصلا صحیح نیست که برنامه ای که از ابتدا چیده شده است با تغییر مواجه شود. به هر حال تیم‌ها اگر حرفه‌ای باشند برای این مسابقات و نحوه برگزاری تعیین شده برنامه‌ریزی کرده‌اند. پلی‌آف باید به همان شیوه که از ابتدا مطرح شده بود برگزار شود.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره پیش‌بینی خود از دور برگشت مسابقات،‌اظهار کرد: فکر می‌کنم دور برگشت از دور رفت سخت‌تر باشد. به هر حال نباید فراموش کرد که برخی تیم‌ها که نسبت به باقی تیم‌ها دیرتر بسته شدند در دور رفت زمان کافی برای هماهنگی تمام و کمال در اختیار نداشتند و حالا قطعا نمایش بهتری خواهند داشت.
وی افزود: چندین تیم خوب در لیگ امسال هستند که هر کدام به تنهایی مدعی کسب عنوان قهرمانی‌اند. این موضوع رقابت را تنگاتنگ می‌کند و البته به افزایش هیجان مسابقات هم کمک خواهد کرد. امیدوارم تیم ما در ادامه راه نتایج لازم را کسب کند.
سیدعباسی درباره حضور «رائول لوزانو» در تیم ملی ایران گفت: والیبال ایران تورنمنت مهمی را پیش رو دارد و امیدوارم تغییر و تحولات رخ داده در کادر فنی تیم ملی به موفقیت ملی‌پوشان در این نبرد مهم منجر شود. والیبال ایران در سال‌های اخیر جزو بهترین‌ها بوده است و شایسته این است که به مسابقات المپیک راه پیدا کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار