کمپانی تئاتر باران «همان همیشگی» را تولید می‌کند

نمایش«همان همیشگی» نوشته ریما رامین فر به کارگردانی مجتبی جدی در قالب پنجمین تولید کمپانی تئاتر باران از یکشنبه 27 شهریورماه در فرهنگسرای مهر تماشاخانه ماه کاشان روی صحنه می‌رود.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی؛ در این نمایش که تهیه‌کنندگی آن را کمپانی تئاتر باران به عهده دارد سعید خسروی، حسین طبسی و یاسمن نصیری ایفای نقش می‌کنند.
  
مدیر کمپانی تئاتر باران در همین زمینه گفت: با در نظر گرفتن گسترش فعالیت‌های تئاتر باران، این کمپانی به فکر استفاده از این فرصت و موقعیت برای تئاتر شهرستان‌ها افتاد تا به‌جایی برسیم که با مشارکت این مجموعه هنرمندان شهرستان‌ها با فراغ بال و خیال راحت به فعالیت بپردازند.

خیام وقار کاشانی با ابراز امیدواری نسبت به فراهم شدن شرایط اجرا و تولید تئاتر در سایر شهرهای کشور، به ظرفیت‌های هنر تئاتر در شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: امکانات و شرایط مادی لازم برای پیشرفت حوزه تئاتر در کشورمان محدود است، اما بااین‌حال، آنچه باعث زنده ماندن این هنر شده، عشق و انگیزه ستودنی جوانانی است که گاه با کمترین امکانات، شگفتی‌ساز ظاهر می‌شوند.

وی در همین زمینه گفت: پنجمین محصول کمپانی تئاتر باران در شهر کاشان و با هنرمندان این شهر روی صحنه می‌رود و امیدوارم شرایطی فراهم شود که هنر تئاتر، با در برگرفتن تمام سلیقه‌های فکری مختلف و گروه‌های سنی متعدد، به جایگاه واقعی خود در بین توده مردم دست یابد.

لازم به ذکر است که این نمایش از 27 شهریورماه در تماشاخانه ماه کاشان ساعت 20روی صحنه می‌رود.

سایر عوامل این نمایش عبارت‌اند از: نویسنده: ریما رامین فر، کارگردان: مجتبی جدی، مشاور کارگردان: زهره استادی، طراح صحنه و لباس: مجتبی جدی، دستیار کارگردان: محمدصادق ذوقی، مدیر تولید: اکبر رضوانیان، مشاور رسانه: مریم رودبارانی، منشی صحنه: هانیه مولایی.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار