در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حضور روایت فتح با ۲۵۰ اثر در نمایشگاه کتاب/ دهه هشتادی‌ها جذب طراحی جلد می‌شوند

کارشناس بخش انتشارات و ادبیات روایت فتح گفت: امسال در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۲۵۰ عنوان کتاب آماده شده است و ۱۴ عنوان کتاب جدید داریم.

مهدیه زکی زاده کارشناس بخش انتشارات و ادبیات روایت فتح بیان کرد: انتشارات روایت فتح ۳۰۰ عنوان کتاب دارد که تقریبا با ۲۵۰ عنوان کتاب خود در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت کرده است‌. 

وی ادامه داد: امسال در نمایشگاه کتاب تقریبا ۱۴ کتاب جدید داریم که در نمایشگاه پیشین حضور نداشته اند و الحمدالله به این نمایشگاه رسیده‌اند و پنج کتاب روایت فتح همزمان با آغاز سی و پنجمین دوره از نمایشگاه کتاب تهران به چاپ‌رسیده است. 

وی باتوجه به استقبال مخاطبان کتاب دوست از آثار روایت فتح تصریح کرد: خداراشکر روایت فتح مخاطبان خود را دارد و یک طیف خاصی  به خصوص خانم‌ها علاقه‌مند به کتاب‌های روایت فتح هستند. اما با توجه به اینکه کمی شیوه کارمان تغییراتی داشته است الحمدالله مخاطبانمان رو به افزایش و تغییر هستند.

وی افزود: خداراشکر دهه هشتادی‌ها‌ مشتاق آثار روایت فتح هستند و آن چیزی که ما متوجه شده‌ایم طراحی جلد آثار است که بیشتر این نسل را به سوی کتاب‌ها می‌کشاند.

وی بیان کرد: تا به این لحظه کتاب‌های اسم تو مصطفی است، محمد مسیح کردستان و قصه‌دلبری پرفروش‌ترین‌های روایت فتح بوده اند.

وی گفت: باوجود اینکه نمايشگاه مجازیمان برقرار است و همه کتاب‌هایمان در نمایشگاه مجازی حضور دارند می‌دانم حضور در غرفه‌ای که با حل و هوای شهید آوینی عجین شده است بسیار دلپذیر است و امیدوارم کسانی که مشتاق هستند بتوانند با حضور در نمایشگاه حاضر شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
یه روزی نمایشگاه رو انداختید که اخر ماهه هیچکس پول نداره کتاب بخره
آخرین اخبار