رودهن؛

ساخت و سازهای غیر مجاز چهره های مطرح کشور باید تخریب شود

نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از اینکه بناهای کشاورزان را با برچسب تغییر کاربری خراب شود باید نخست ساخت و ساز های غیر مجاز مسئولان مطرح کشور تخریب گردد.

حمیدرضا مشهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز گفت : مقام معظم رهبری بر حفظ اراضی ملی و آزاد سازی آنها از دستان زمین خواران تاکید بسیاری دارند .

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : متاسفانه وقتی کشاورزان دو اتاق در اراضی خود می سازند متولیان امر آن را فعالیت غیر قانونی می دانند و اقدام به تخریب آن می کنند .

مشهدی عباسی با تاکید بر اینکه تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز و آن قبیل مناطق مسکونی که در این راستا قدمت طولانی دارد اضافه کرد : قبل از اینکه بناهای کشاورزان را با برچسب تغییر کاربری خراب می کنند باید نخست ساخت و ساز های مسئولان رده بالای مملکت را خراب کنند .

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت : اول باید در بحث تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز از مسئولین شروع کنند و بعد به سراغ اقشار دیگر جامعه بدون برخورداری از پشتوانه بروند .



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.