رودهن؛

دولت باید از دریچه سرمایه داری به آموزش و پرورش نگاه کند

نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن گفت: باید دولت و متولیان امر با تغییر رویکرد و زاویه نگاه خود به آموزش و پرورش به این حوزه نگاه سرمایه گذاری داشته باشند و باید از دریچه سرمایه داری به آموزش و پرورش نگاه کند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حمید رضا مشهدی عباسی در بررسی وضعت وزارت آموزش و پرورش گفت: متاسفانه در گذشته ساختار نگاهها به آموزش و پرورش آسیب ها و صدمات جبران ناپذیری به این حوزه داشت زیرا جنس نگاهها و دیدگاهه به آموزش و پرورش به عنوان ابزار زیر بنایی توسعه کشور از جنس اقتصادی بود .

نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : دولت یازدهم باید این نوع نگاه را نسبت به آموزش و پرورش حذف کرده و دریچه نو و ارزشی دید سرمایه ای را به سمت این وزه باز کند .

مشهدی عباسی با تاکید براینکه پیشرفت های امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران به واسطه اهم تعلیم و تربیت است که در گذشته انجام شده است اضافه کرد: بستر مناسب گذشته تعلیم و تربیت ، تعالی کشور را در حوزه های مختلف علمی به همراه داشته است .

نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از مشکلات حقوقی فرهنگیان گرفته تا زیر ساخت های آموزشی و پرورشی در سطح کشور کمبود ها و خلاء های بیشتری وجود دارد .


پیشرفت های نانو،هسته ای و نظامی، محصول آموزش صحیح است

نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت های نانو و هسته ای و نظامی محصول آموزش صحیح است که در این راستا نقش حوزه آموزش و پرورش را پر رنگ جلوه می دهد .

حمید رضا مشهدی عباسی در تشریح نقش آموزش و پرورش گفت: پیشرفت های نانو و هسته ای و نظامی و بهداشت و درمان، محصول آموزش صحیح در فضای مناسب تربیتی است.

نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی با تاکید براین موضوع که باید در تعلیم و تربیت استاندارد های حد اقلی بین المللی را توجه داشته باشیم، تصریح کرد: باید بررسی کنیم تا ببینیم که کشور های پیشرفته مانند ژاپن و آلمان که در حوزه آموزش و پرورش سرمایه گذاری کرده اند و امروز توانسته اند به پیشرفت های امروز دست پیدا کنند چگونه به هدف خود رسیده اند.

مشهدی عباسی در ادامه این مطلب اضافه کرد: دولت تدبیر و امید باید به این نکته توجه کند و بستری نو و تازه برای این حوزه فراهم کند تا در بدنه آموزش و پرورش از استاندارد های روز استفاده شود.

نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: نگاه هایی که در گذشته در مورد آموزش و پرورش اعمال شده است مانع تحولات اساسی با محور پیشرفت و توسعه در این حوزه بوده است .

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.