رودهن؛

دولت نباید به فیروزکوه و دماوند و رودهن نگاه ثبت احوالی داشته باشد

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت :دولت نباید به فیروز کوه و دماوند و رودهن در بحث اختصاص بودجه و اعتباراتی جاری و عمرانی نگاه ثبت احوالی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حمید رضا مشهدی عباسی در مورد وضعیت زیر ساخت های فیروز کوه و دماوند و رودهن نخست با انتقاد از عملکرد دولت در تقویت زیر ساخت های این شهرستانهای شرقی استان تهران گفت : متاسفانه در دولت تدبیر و امید در بحث تخصیص بودجه نگاه درستی به این منطقه اعمال نشد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: همیشه به مسئولان استانی گفتیم که نگاه ثبت احوالی به فیروزکوه و دماوند و رودهن نداشته باشند و این مطالبه ما مشمول دولت تدبیر و امید نیز هست.

مشهدی عباسی با تاکید براینکه رودهن، فیروزکوه و دماوند در حاشیه دو جاده مهم ترانزیتی و بین المللی قرار دارند اضافه کرد: در حوزه انتخابی بنده دوشاهراه قرار دارد که کمتر در شهرستانهای دیگر کشور این شاهراه ها دیده می شود.

نماینده مردم دماند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت : جاده هراز و فیروز کوه از جمله این شاهراههای حیاتی نه تنها استان تهران بلکه کشور به عنوان حلقه اتصال تهران به نوار شمالی کشور محسوب می شود.

محور هراز، محوری پرخطر و حادثه خیز است

نماینده مردم دماند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: محور هراز محور پر خطر و حادثه خیز است و وزارت راه و شهرسازی باید در راستای توسعه این محور اقدامات لازم را انجام دهد .

حمید رضا مشهدی عباسی گفت: فعالیت شش ماه در سال کارگران فصلی در دماوند ، ویلاسازی و مناطق خوش نشین در دماوند به عنوان موارد خاص در این مناطق به شمار می رود.

نماینده مردم دماند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد : رودهن،فیروز کوه و دماوند در حاشیه محوری پر خطر و حادثه خیز قرار دارند که سالانه شاهد حوادث تلخی در این محور هستیم.

مشهدی عباسی با تاکید براینکه توسعه راهها از جمله زیر ساخت های مهم در فیروز کوه و دماوند رودهن و محور هراز است، اضافه کرد: وزیر راه و مسکن و شهرسازی باید نگاه ویژه ای به توسعه این محور داشته باشد.

نماینده مردم دماند و فیروزکوه و رودهن درمجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: اختصاص اعتبار و تقویت زیر ساخت ها باید در فیروزکوه و دماوند و رودهن متناسب با رشد جمعیت باشد زیرا در ایام مختلف سال جمعیت این مناطق تغییر می کند .

شایان ذکر است جاده مهم و پرتردد هراز و یا همان جاده 77، از شهر رودهن آغاز و استان تهران را در شهر آمل به استان مازندران ختم میکند و نقش موثری در سیستم حمل و نقل کشور دارد.

انتهای پیام ز/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.