نماینده دماوند، فیروزکوه و رودهن در مجلس؛

تک نرخی شدن قیمت بنزین معادله حل مشکلات نیست

تک نرخی شدن قیمت بنزین معادله حل مسئله مشکلات و خلاءهای موجود در بدنه سوخت کشور نیست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران رودهن در گفتگو با حمیدرضا مشهدی عباسی در مورد یکسان سازی قیمت سوخت گفت: ایران در گذشته وابستگی شدید به درآمد نفتی داشته است و این مسئله در اقتصاد و توسعه ایران اسلامی ساختاری منفی و عکس داشته است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : افزایش قیمت بنزین پلکانی در سال‌های اخیر رشد داشته است و دولت‌ها برای مقابله با تحریم‌ها و فشارهای موجود این سیاست را در دستور کار خود قرار داده بودند.

مشهدی عباسی با تاکید بر اینکه تک نرخی شدن قیمت بنزین معادله حل مشکلات نیست، اضافه کرد: دولت تدبیر و امید در بدنه وزارت نفت به جای تدوین و اجرای اینگونه سیاست‌های خنثی باید در کنار نگاه به ساختار بخشی گرانی به حوزه سوخت تدابیری درست و کارشناسی را برای رفع این معضل بیندیشد .

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: قطع یارانه سوخت را نمی توان ابزار رفع مشکلات موجود با وجود تحریم های نفتی از سوی استکبار جهانی بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و از سوی دیگر خودروهای سنگین در بحث جابجایی کالاهای داخلی به اقسا نقاط کشور نیازمند یارانه بنزین می‌باشند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.