نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه و رودهن:

آزاد سازی قیمت سوخت کاملا قانونی است

حمید رضا مشهدی‌عباسی گفت: آزاد سازی قیمت سوخت از سوی دولت کاملاقانونی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از رودهن؛حمید رضا مشهدی‌عباسی   گفت: برخی از افراد سود جو که آزاد سازی قیمت سوخت به نفع آنها نبوده است این اقدام دولت را غیر قانونی می دانند.

وی ادامه داد: دولت قانون را زیر پا نگذاشته است و با اقدامات قانونی و منطقی قیمت سوخت مانند بنزین و گازوئیل را آزاد سازی کرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمار های بدست آمده حاکی از تفاوت مصرف سوخت نسبت به سایر کشورهای منطقه خاورمیانه است.

وی افزود: یکی از دلایل اصلی اینگونه آمار ها، قیمت فرآورده های نفتی در کشور است.
مشهدی‌عباسی تصریح کرد: قیمت فرآورده های نفتی بر پای تولیدات آنها محاسبه شود تا در مباحثی همچون قاچاق مواد سوختی کاهش چشمگیری را داشته باشیم.
وی افزود: آزاد سازی قیمت بنزین و گازوئیل امری قانونی و منطقی است اما در این موضوع چند نکته نادیده گرفته شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید سهمیه ای را برای خودروهای عمومی در نظر بگیرید و اگر امکان فراهم کردن سهمیه سوخت به آنان نیست یارانه سوخت را برای این نوع از قشر زحمتکش واریز نماید.

این مسوول ادامه داد: دولت يازدهم با تدبیری که داشته است موفق شد یارانه افراد ثروتمند کشور را شناسایی و حذف نماید و این کار را در راستای کمک به اقشار ضعیف جامعه انجام داد.

مشهدی عباسی خاطر نشان کرد: دولت با توجه به افزایش یارانه، سهمیه ای برای خودروهای عمومی در نظر گیرد تا این قشر از جامعه بتوانند جوابگوی خانواده های خود باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: واریز یارانه سوخت به گونه ای نباشد که سو جویان از این فرصت سو استفاده کنند و در نظر گرفتن سهمیه سوخت برای ناوگان حمل و نقل عمومی علی الخصوص تاکسی ها باید بر اساس کارکرد آنان صورت گیرد.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.