رودهن/نماینده دماوند و فیروزکوه و رودهن:

پیشرفت شهر با توسعه راه ها محقق می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکو و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت و توسعه مناطق مختلف شهری با توسعه راه‌ها و جاده ها محقق می‌شود.

حمیدرضا مشهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن ، اظهار کرد: با احداث تونل امامزاده هاشم (ع) شاهد افزایش بار ترافیکی در محورهای جنوبی شهرستان دماوند همچون محور آبسرد هستیم که این مهم را می توان با افزایش بار ترافیک در روزهای پنجشنبه و جمعه دید.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با افتتاح مسکن مهر فازهای هشت و 11 شهرستان پردیس، بزرگراه کنونی این محور در آینده ای نه چندان دور تبدیل به خیابانی برای ساکنان این مناطق می شود که همین امر مشکلاتی را برای تردد خودروهای مسافران به همراه خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی به اهمیت اتمام پروژه چند ساله محور کیلان به ایوانکی اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد یک محور جدید که بتواند بار ترافیکی را در بزرگراه پردیس و محور مشاء بکاهد، محور کیلان به ایوانکی است که امیدواریم با همکاری و حمایت مسوولان استان تهران و سمنان شاهد رفع موانع این پروژه عظیم باشیم.

مشهدی عباسی با اشاره به اهمیت محور کیلان ـ ایوانکی و حضور غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و آرادان در کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی، گفت: قطعا حضور آقای کاتب در این کمیسیون می تواند تاثیر بسزایی در رفع موانع و مشکلات مالی این دو پروژه به ویژه ایوانکی به کیلان داشته باشد.

وی به شرایط بکر شهرستان دماوند اشاره کرد و گفت: دماوند با داشتن شرایط آب و هوایی مناسب و نیز رو به رشد بودن، با افزایش جمعیت و حضور مسافران و گردشگران رو به رو خواهد شد که باید برای رفع مشکلات کنونی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران چاره ای اندیشید.

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس گفت: محور سیمین دشت به فیروزکوه نیز از محورهای مهم و مورد توجه است که این محور نیز نیازمند تامین اعتبارات کافی و رفع مشکلات و موانع می باشد./ز


برچسب ها: شهر ، توسعه ، تونل ، مسکن مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.