قمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پست مهم برای قهرمانان ورزشی مسافر کشی است/می‌خواهم از ورزش این مملکت دور باشم

سرمربی سابق تیم ملی جودو گفت: 37 سال جودو کار کردم و قهرمانان زیادی را تحویل دادم ولی الان می‌خواهم از ورزش ایران دور باشم.

پست مهم برای قهرمانان ورزشی مسافر کشی است/می‌خواهم از ورزش این مملکت دور باشمامیر قمی سرمربی سابق تیم ملی جودو کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من 37 سال جودو کار کردم و در این‌سال‌ها ملی پوشان زیادی را به جامعه تحویل دادم ولی الان اجازه نمی‌دهند که به سالن جودو وارد شوم چون فدراسیون جودو بنده را از تمام فعالیت‌های مربوط به این رشته محروم کرده است. 

*بلایی سرم آورده‌اند که قصد فرار کردن از ورزش را دارم

وی در ادامه افزود: زین‌الدین زیدان با سرضربه‌ای به صورت بازیکن تیم حریفش زد فقط 2 بازی محروم شد ولی من به خاطر هل دادن 2 سال محروم شدم چون حرف‌هایم را به وزیر ورزش زدم و مشکلات جودو را گفتم اینگونه محرومم کردند. رئیس هیئت جودو قزوین مسابقات کشوری را به هم ریخت و تیمش را جمع کرد و برد ولی 6 ماه محروم شد ولی من را به خاطر هل دادن 2 سال محروم کردند. 

قمی همچنین گفت: بنده داور را هل دادم و می‌دانم که اشتباه کردم ولی این طور رفتار کردن با من درست نیست 6 ماه از محرومیتم باقی مانده ولی با این وضعیت که در ورزش کشور وجود دارد قصد برگشت ندارم و می‌خواهم بروم به دنبال زندگی‌ام.

سرمربی سابق تیم ملی همچنین اذعان داشت: چرا برای مسابقه دادن ورودیه می‌گیرند، جودو کاران نونهالی که بی‌سرپرست است برای حضور در مسابقه جودو 15 هزار تومان ورودیه پرداخت کرده است آیا این درست است؟ بعد با این وضعیت می‌گوئیم چرا جمعیت جودو کاران هر روز کمتر می‌شود و شهر ری زمانی قطب جودو ایران بود ولی الان تعطیل شده و خروجی ندارد حدود 18 ماه است باشگاهم پلمپ شده و باشگاه‌های جودو هم بنده را راه نمی‌دهند و در پارک‌ها با شاگردانم تمرین می‌کنم. با این وضعیت همین الان 3 نفر از شاگردانم در اردوی تیم ملی نوجوانان هستند قضاوت را برعهده مردم می‌گذارم.

قمی تصریح کرد: به افتخار بعضی از افرادی که در فدراسیون هستند که در خانه و زندگی من بزرگ شده‌اند به مسافر کشی افتاده ام بیمه هم ندارم و از هیچ جایی هم حمایت نشده‌ام. 

وی در خصوص حمایت تربیت بدنی شهر ری تاکید کرد: سازمان تربیت شهر ری حمایت نکرد که هیچ، بنده را هم کوبید و باشگاهم را پلمپ کرد. ورزش شهرری رها شده و پرسنل تربیت بدنی این شهر به فکر منافع خودشان هستند، کارمندان تربیت بدنی شهر ری سال‌های ورزشی این شهر را اجاره می‌کنند که این خلاف قانون است، اکثر کارمندان آن بازنشسته هستند ولی کسی نظارت نمی‌کند سالن مخصوص والیبال و بسکتبال که مخصوص قهرمان پروری است در شهر ری برای کسب درآمد به سالن اسکیت تبدیل شده که این باعث از بین رفتن سالن می‌شود آیا این اسراف در بیت المال نیست؟

قمی بیان داشت: باشگاه من اگر قهوه‌خانه بود مطمئنا پلمپ نمی‌شد چون در ورزش این مملکت ارزش‌ها از بین رفته‌اند. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: وزیر ورزش و جوانان قبلا گفته بود که از افراد قهرمان و با تجربه باید در پست‌های مهم ورزشی استفاده شود ولی با این وضعیت حتما جای ماهم مسافرکشی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار