قمی: بیشتر ملی پوشان جودو کارگر هستند/ سطح مسابقات جودو کارگری بسیار بالاست

رئیس انجمن جودو کارگران کشور گفت: بیشتر ملی پوشان جودو از قشر کارگری هستند که این نشان از سطح بالای جودو در بین کارگران دارد.

قمی: بیشتر ملی پوشان جودو کار هستند/ سطح مسابقات جودو کارگری بسیار بالاستسعید قمی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: این مسابقات اولین دوره مسابقات المپیاد کارگری کشور بود که به همت استاندار محترم استان مازندران و رئیس فدراسیون کارگران کشور جناب حسین زادگان ووزارت ورزش  و جوانان و وزارت کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
 
در این المپیاد و در بخش جودو 10 تیم برتر کشور با حضور ملی پوشان و قهرمانان جودو کشور در شهر زیبای چالوس برگزار شد.
 
وی درخصوص سطح مسابقات جودوکارگران افزود:این مسابقات از لحاظ کمی و کیفی از سطح بسیار بالایی برخوردار بود که در تاریخ 8و9 اسفند در 2 روز برگزار شد و به دلیلی حضور بیشتر ملی پوشان از حساسیت بالایی برخوردار بود که در پایان تیم خراسان شمالی با 4 طلا به مقام قهرمانی رسید و تیم های مازندران و تهران نیز با 2 طلا و یک طلا به ترتیب به مقام های دوم و سوم رسیدند که در پایان نیز به نفرات برتر جوایز نقدی پرداخت شد.
 
قمی در ادامه تصریح کرد: با برپایی این المپیاد انگیزه ای برای کارگران جودوکار ایجاد شد و باعث یک اتحاد ملی در بین کارگران شد که در نوع خود بی نظیر بود.
 
رئیس انجمن جودو کارگران کشور تاکید کرد: نفرات برتر این المپیاد و نفرات بر مسابقات سال گذشته به اردو دعوت خواهند شد و با برگزاری مسابقه انتخابی تیم اعزامی به مسابقات جهانی ایتالیا مشخص می شود.
 
مسابقات جهانی کارگران احتمالا خرداد ماه سال آینده برگزار می شود که جودو یکی از رشته‌هایی است که به ایتالیا اعزام می شوند.
 
وی افزود: افرادی که در این مسابقات شرکت کردند طبق بخشنامه و دستورالعمل فدراسیون کارگری حضور پیدا کردند که  امیدواریم دولت و وزارت ورزش از این گونه طرح ها حمایت کنند.
 
قمی در خصوص سطح داوری جودوکارگران اذعان داشت:از نظر قضاوت، به دلیل حضور داورای بین المللی از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و بدون هیچ حاشیه ای برگزار  شد و همچنین حضور اکثر ملی پوشان، نشان از سطح بالای جودو در بین کارگران می دهد و نشان می دهد که کارگران چقدر به جودو اهمیت می دهند.
 
رئیس انجمن جودو کارگران کشور در پایان خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه و اهداء جوایز با حضور فرماندار چالوس  و مسئولان سیاسی و ورزشی این شهر برگزار شد که باید از آنها به دلیل حمایت و همکاری در برگزاری این مسابقات تشکر کنم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: جودو ، مسابقات ، انجمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار