در چالوس برگزار شد؛

تیم‌ها و نفرات برتر مسابقات جودوی کارگری معرفی شدند

مسابقات جودوی کارگری قهرمان کشوری در چالوس با اعلام نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

تیم‌ها و نفرات برتر مسابقات جودوی کارگری معرفی شدندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نفرات و تیم‌های برتر مسابقات جودوی قهرمانی کشور معرفی و شناخته شدند.
 
براین اساس و در وزن منفی 60 کیلوگرم مصطفی احمدی از مازندران، سعید رضائیان از خراسان، عباس رستمی از البرز و سام جعفری از خوزستان به ترتیب حائز نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها شدند.
 
همچنین، در وزن 66- کیلوگرم نیز محمد عبیری از تهران نفر اول، میثم خنکدار از مازندران دوم و کیوان بهرامی از خوزستان و علی طهوری از البرز به مقام سومی این وزن دست یافتند.
 
در وزن 73-کیلوگرم این رقابتها محمد محمدی بریمان لو از خراسان امیرحسین فاومیان از تهران و جواد نایبی از مازندران و مسعود خان احمدلو از زنجان توانستند به ترتیب اول تا سوم این رقابتها در این وزن شوند.
 
در وزن 81- کیلوگرم نیز الیاس علی اکبری از خراسان رتبه نخست، بهزاد محرمی از قزوین دوم و امید مطیری از خوزستان و محمد حسن طالب بیگی از اراک نیز به سومی بسنده کردند.
 
در 90- کیلوگرم نیز مقام اول به یونس ولی زاده از خراسان و دوم به سعید مرادی از قزوین و سوم به پیمان دوباش از کرمانشاه و محمود ابراهیم آبادی از تهران رسید.
 
در 100- کیلوگرم نیز علی محمدنیا از خراسان اول، وحید نوری از تهران دوم و جعفر انصاری و محسن یارمحمدی از مازندران و گیلان به سوم رقابتها دست یافتند.
 
در وزن 100+ کیلوگرم نیز مقام اول رقابتها به محسن رستمی از مازندران دوم محمد خاتمی از تهران و سومی به حمیدرضا بوالحسنی از خوزستان و غلامرضا زهتاب از گیلان رسید.
 
همچنین، در رده تیمی نیز تیم خراسان با 4 طلا و 1 نقره اول، مازندران با 2 طلا، 1 نقره و 2 برنز دوم و تیم تهران با 1 طلا، 3 نقره و 1 برنز مقام سوم تیمی را کسب کردند.
 
نفرات اول مبلغ 2 میلیون ريال و دوم مبلغ یک و نیم میلیون ريال و سوم یک میلیون ريال جوایز نقدی کسب کردند.

گفتنی است، نفرات برتر مسابقات این رقابت‌ها به مسابقات جهانی ایتالیا اعزام می شوند که سال آینده به انجام خواهد رسید، مسابقات قهرمان کشوری جودوی کارگری در چالوس برگزار شده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار