حسین زادگان: سطح جودو کارگران بسیار بالاست / فقط کارگران را به مسابقات جهانی ایتالیا اعزام می‌کنیم

رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور گفت: سطح جودو در بین کارگران بالا رفته و از آن‌ها در ایتالیا انتظار کسب مقام مناسب داریم.

حسین زادگان: سطح جودو کارگران بسیار بالاست / فقط کارگران را به مسابقات جهانی ایتالیا اعزام می‌کنیماحمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما مسابقات قهرمانی کشور را در رشته‌های مختلف برگزار کردیم و منتخبان این  مسابقات جواز حضور در این المپیاد را کسب کردند که جودو هم با برگزاری مسابقه کشوری نفرات برتر خود را به این المپیاد اعزام کرد. 

این المپیاد در 24 رشته و 14 شهر مازندران در 8  و 9 اسفند ماه برگزار شد که روسای اداره کل کار  و فرمانداران   14 شهرستان  مازندران مسئول و متولی برگزار این مسابقات بودند که باید به دلیل همکاری خوب تشکر کنم. 

وی در ادامه افزود: افراد برتر این المپیاد نفرات اصلی تیم‌ها را تشکیل می‌دهند که از بین نفرات با نظر مسئولان همان  رشته بهترین‌ها انتخاب و به مسابقات جهانی که خرداد ماه سال آینده ایتالیا برگزار می‌شود اعزام شوند. شاید افراد کارگری به دلیل مشکلات خاصی یا به دلایل پزشکی نتوانسته باشند که در این المپیاد و حضور پیدا کنند که استفاده از آن‌ها در اردوها منوط به نظر مربیان است.

حسین زادگان در خصوص نفرات اعزامی به ایتالیا اذعان داشت: غیر از کارگر نمی‌تواند به مسابقات  جهانی اعزام  شود و قوانین آئین نامه‌ها هم  به ما هم به ما این اجازه را نخواهد داد و به غیر از کارگر اعزام نمی‌کنیم و بنده حتما پیگیر این موضوع هستم.

وی در خصوص  مسابقات جودو تصریح کرد: سطح مسابقات جودو خوب بود و تیم‌ها با قدرت حضور پیدا کرده بودند. البته این را هم بگویم که افرادی که در رنکینگ جهانی باشند برای حضور در مسابقات جهانی محدودیت دارند و شاید نتوانیم افراد دارای رنکنیگ جهانی را به این مسابقات اعزام کنیم.

رئیس فدراسیون کارگران تاکید کرد: به دلیل حضور پررنگ رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی کارگران و مرسی‌هایی  که از آن‌ها در اختیار دارند سعی کردیم رشته‌هایی را اعزام کنیم که هم انفرادی باشند و هم رژیم غاصب اسرائیل در آن‌ها حضور نداشته باشد که جودو یکی از رشته‌هایی است که اعزام می‌کنیم.

حسین زادگان در پایان خاطر نشان کرد: کاروان کارگری ایران با 100 ورزشکار خرداد ماه سال آینده با حمایت موسسات غیر دولتی و وزارت ورزش و جوانان  و همچنین وزارت تعاون به ایتالیا اعزام می‌شود که امیدواریم ورزشکاران ایرانی در ان پیکارها موفق باشند و افتخار آفرینی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، ورزش ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار