بیاتیان در تذکر شفاهی:

آمریکا حد خود را نداند، طرح غنی‌سازی 60 درصد را با قید دو فوریت به صحن می‌آوریم

نماینده بیجار و حسن آباد در مجلس گفت: حرکت دیروز مجلس در طرح یک فوریتی مقابله با تحریم‌های جدید قدم اول بود اگر آمریکا و متحدانشان و سازمان‌های به اصطلاح بین‌المللی بخواهند حد خود را ندانند و باز تحریم‌مان کنند طرح غنی سازی 60 درصد را با قید دو فوریت به صحن خواهیم آورد و رای قاطعی به این طرح خواهیم داد.

آمریکا حد خود را نداند، طرح غنی‌سازی 60 درصد را با قید دو فوریت به صحن می‌آوریم
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، سید محمد بیاتیان نماینده بیجار و حسن آباد در جلسه علنی امروز چهارشنبه 15 بهمن در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر به ملت بزرگ ایران گفت: یاد امام(ره) و شهدا را گرامی می‌داریم و این ایام را به ملت بزرگ ایران تبریک عرض می‌کنم، امام(ره) فرمود چشم دنیا به انقلاب ما است، پس همه ما باید مراقب فعل، عمل و کردارمان باشیم.

وی افزود: تشکر می‌کنیم از قوه قضاییه که برخورد با دانه درشت‌ها را شروع کرد و این می‌تواند مطلع یک آغاز خوب باشد برای برخورد با تخلف‌های بزرگی که بعضی‌ها در جایگاه‌های خاص شروع کردند و امیدواریم که ادامه پیدا کند و آقازاده‌های متخلف را در بر بگیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خطاب به رئیس‌جمهور گفت: خدا به همه عقل بدهد که وقتی به مقدساتمان توهین می‌کنند با آمران و عاملان هم قدم نشویم خدا به همه عقل بدهد که وقتی مذاکره می‌کنیم قدم می‌زنیم حداقل جواب تهدیدات دشمن را بدهیم؛ نه این که منتقدان دلسوز را با پرخاشگری بنوازیم.

وی بیان داشت: حرکت دیروز مجلس در طرح یک فوریتی مقابله با تحریم‌های جدید قدم اول بود اگر آمریکا و متحدانشان و سازمان‌های به اصطلاح بین‌المللی بخواهند حد خود را ندانند و باز تحریم‌مان کنند طرح غنی سازی 60 درصد را با قید دو فوریت به صحن خواهیم آورد و رای قاطعی به این طرح خواهیم داد.

بیاتیان اضافه کرد: نمایندگان کمیسیون تلفیق یارانه‌ها را به معنای واقعی ان شالله هدفمند کنید و کاری کنید که فقط قشرهای ضعیف از هدفمندی یارانه‌ها بهره ببرند نه مرفهین بی‌درد.

وی گفت: دولتمردان عزیز اهل تدبیر، گرانی کمر مردم را شکسته است نابسامانی بازار بلاتکلیفی تولید بیکاری و کم بودن دستمزدها تدبیر می‌طلبد نه سخنرانی وقتی کار به جایی رسیده که نانوایی‌ها هم دفاتر نسیه دارند این اوج فاجعه است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: به داد معلمان این قشر فرهیخته برسید مدیرانی که ده میلیون حقوق می‌گیرند به داد معلمی که یک میلیون حقوق می‌گیرد برسند و مطمئن باشید که ثمره آن را در تربیت جوانان در آینده خواهیم دید.

انتهای پیام/

برچسب ها: نطق ، کمیسیون ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار