دستغیب در جمع خبرنگاران:

بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق امروز پایان می‌یابد/ احتمال تغییر تبصره هدفمندی در لایحه بودجه

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 94 از احتمال تغییرات تبصره 21 لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق بودجه 94 خبر داد.

بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق امروز پایان می‌یابد/ احتمال تغییر تبصره هدفمندی در لایحه بودجه
به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، احمدرضا دستغیب، در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه برای اولین بار در کمیسیون تلفیق سه هفته به بخش درآمدها و یک هفته برای هزینه‌های لایحه بودجه اختصاص داد که این موضوع نشان دهنده آن است که نمایندگان به دنبال هزینه‌تراشی در لایحه بودجه نیستند و تمام تلاش خود را برای افزایش درآمدها و کاهش وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی می‌کنند.
 
دستغیب ادامه داد: از طرفی دیگر در کمیسیون تفلیق تلاش شده است که اعتبارات و درآمدهای نفتی در بودجه جاری قرار نگیرد و این اعتبارات به بخش تکمیل دارایی و طرح‌های عمرانی اختصاص داده شود تا بودجه عمرانی کشور نسبت به سال گذشته با کاهش اعتبارات روبرو نشود.
 
نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 94 از طرف دیگر در کمیسیون تلفیق تا پایان امروز برخی مطالبات مانند مطالبات فرهنگیان، اقشار نیازمند و جامعه ایثارگران و برخی ردیف‌های ابتدایی مورد توجه قرار می‌گیرد.
 
دستغیب تاکید کرد: همچنین برای بررسی تبصره 21 لایحه بودجه پیشنهادات مربوط به تبصره 21 مرود بررسی قرار می‌گیرد و حتی ممکن است این تبصره تغییراتی داشته باشد.
 
نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 94 با اعلام این که بررسی لایحه بودجه تا پایان امروز به اتمام می‌رسد، ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این لایحه ابتدای هفته آینده به هیات رئیسه تحویل داده شده و در روز 26 بهمن لایحه به صحن علنی مجلس می‌آید.

انتهای پیام/
برچسب ها: بودجه ، تلفیق ، دستغیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار