آقامحمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مجلس به اعمال تحریم‌های جدید از سوی کنگره آمریکا عکس العمل مناسبی نشان خواهد داد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آمریکا در ابعاد مختلف هنوز هیچ کدام از تحریم‌ها را لغو نکرده لذا بداند که در صورت اعمال تحریم‌های جدید به شرایط قبل از توافق ژنو بازمی‌گردیم.

ابراهیم آقا محمدی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به سخنان اخیر وزیر امور خارجه کشورمان مبنی براینکه "اگر کنگره آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اتخاذ کند، مجلس شورای اسلامی نیز دست به اقدام متقابل زده و تلافی خواهد کرد"، اظهار داشت: اگر کنگره آمریکا بخواهد بیشتر از این  تحریم‌های جدیدی علیه کشورمان اعمال کند، مجلس شورای اسلامی عکس‌العمل مناسبی از خود نشان خواهد داد.

وی افزود: بازگشت به غنی سازی 60 درصد و دفاع از منافع ملی یکی از عکس‌العمل‌های خانه ملت است، چرا که در حال حاضر بیشترین بهره‌وری از توافقنامه مذاکرات هسته‌ای از سوی آمریکا است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، اظهار داشت: آمریکا در ابعاد مختلف هنوز هیچ کدام از تحریم‌ها را  لغو نکرده لذا ما همواره غنی‌سازی را تعقیب می کنیم و به شرایط قبل از توافق ژنو بازمی‌گردیم.

این نماینده مجلس با تاکید براینکه مجلس شورای اسلامی طرحی را آماده کرده‌ که بر اساس آن دولت را ملزم به غنی‌سازی 60 درصد  کند، خاطرنشان کرد: در این راستا منافع ملت برای نمایندگان بسیار مهم است، بنابراین در جهت رسیدن به غنی‌سازی تلاش خواهیم کرد.


انتهای پیام/  
برچسب ها: مذاکرات ، هسته ای ، تحریم ، مجلس ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار