در نخستین مرحله لیگ جهانی؛

پورشیب برای كسب مدال طلا به مصاف گوگیتا می رود/ مدال برنز بر گردن سنچولی

در نخستین مرحله از لیگ جهانی كه به میزبانی پاریس فرانسه در جریان است، ذبیح اله پورشیب با غلبه بر تمامی حریفان به دیدار پایانی راه یافت.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛نخستین مرحله لیگ جهانی در سال 2015 به میزبانی پاریس فرانسه از روز جمعه با شركت 929 كاراته كا از 68 كشور آغاز شده كه در وزن به منهای84 كیلوگرم، ذبیح اله پورشیب نماینده تیم صدرای زیرآب در این پیكارها پس از غلبه بر تمامی حریفان راهی دور پایانی شد.

پورشیب كاراته كاهای قزاقستان(2-0)، انگلیس(6-0)، لهستان(5-4)، الجزایر(2-0)، و یونان(6-5) شكست داد تا امروز در فینال مقابل گوگیتای گرجستانی قرار بگیرد.
 
در وزن 84+كیلوگرم ایمان سنچولی كاراته كاهای اسپانیا(8 بر صفر)، پرتغال(5-0)، اوكراین(8-0) از پیش رو برداشت در مقابل حریف آلمانی 4 بر صفر مغلوب شد تا در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه دهد.

در این مرحله ابتدا نماینده هلند را 5 بر صفر و در ادامه حریف فرانسوی را 11 بر 6 شكست داد و مدال برنز این وزن را بر گردن آویخت.
 
محمد شهریاری در وزن 60-كیلوگرم، مقابل حریف فرانسوی 8 بر صفر شكست خورد و حذف شد.
 
در وزن 75-كیلوگرم ابراهیم حسن بیگی نماینده آرژانتین را 5 بر صفر برد و در ادامه 3 بر 2 از كاراته كای گرجستانی باخت و از دور رقابتها كنار رفت.
 
در همین وزن آرش علی نژاد مقابل نماینده مراكش 5 بر یك مغلوب شد و حذف گردید.
 
در بخش كاتای تیمی مردان هم تیم منتخب تبریز متشكل از احد شاهین، آرمین روشنی و فرزاد محمد خانلو ابتدا نماینده اسپانیا را 5 بر صفر برد و سپس مقابل تیك كویت 3 بر 2 نتیجه را واگذار كرد تا در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه دهد. در این جدول ابتدا حریفی از اوكراین را 5 بر صفر مغلوب كرد و در برابر تیم ایتالیا 5 بر صفر شكست خورد و حذف شد.
 
این رقابتها امروز هم ادامه دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار