گروسی: ارزیابی کاروان ورزشی در پایان بازی‌ها امکان پذیر است/ گزارش پرونده فساد در فوتبال بعد از بازی‌های آسیایی اعلام می‌شود

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: نتایج کسب شده توسط ورزشکاران در بازی‌های آسیایی تا الان خوب بوده و ما امیدوار به درخشش سایر رشته‌ها هم هستیم.

گروسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بانوان ورزشکار ما در رشته‌های تیراندازی و وشو‌ در بازی‌های آسیایی درخشیدند و به نظرم در کشتی، وزنه برداری، تکواندو و کاراته هم مدال‌های رنگارنگ هم کسب می‌کنیم.
 
گروسی در ادامه بیان کرد: شانس مدال آوری در رشته‌های انفرادی نسبت به تیمی بیشتر است به هر حال امیدوارم ورزشکاران ما 24 مدال طلا را کسب کنند تا رتبه چهارمی را ثبت کنند .
 
وی تصریح کرد: به هر حال ما باید تا پایان بازی‌های آسیایی صبر کنیم و بعد از کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز توسط ورزشکاران می‌توانیم در مورد عملکرد کاروان ورزشی در بازی‌های آسیایی نظر بدهیم اگر بتوانیم رتبه چهارم را در بازی‌های آسیایی حفظ کنیم و نتایج برای ملت ایران  رضایت کننده بود آن وقت می‌توانیم بگوییم که کاروان ایران در این رقابت‌ها موفق بوده است.
 
وی درباره نتایج تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی گفت: تیم ملی امید نسبت به دوره‌های قبل  افت داشت تیم ملی امید ما دوره قبل هم مدال نیاورد و این دفعه هم نتوانست عملکرد موفقی در بازی‌های آسیایی داشته باشد.
 
 وی در ادامه بیان کرد: تا موقعی که باشگاه ‌ها به بخش خصوصی واگذار نشود فوتبال ما هم رشد  نمی‌کند به هر حال نتایج تیم ملی در بازی‌های آسیایی مطلوب نبود.
 
 وی درباره اینکه چرا مسئولی از فدراسیون فوتبال استعفا نمی‌دهد، گفت: آنها این نتایج را پیش بینی می‌کردند به خاطر همین استعفایش هم نکردند.
 
گروسی درباره پرسش و پاسخ از مسئولان فدراسیون نسبت به نتایج ضعیف تیم ملی امید گفت: ما بعد از بازی‌های آسیایی موضوع ناکامی تیم ملی امید را بررسی می‌کنیم اما در حال حاضر برای اینکه به رشته‌های دیگر آسیبی وارد نشود به مسئله فوتبال وارد نمی‌شویم.
 
 عضو فراکسیون ورزشی در خصوص  طرح تشکیل و دادرسی ویژه برای جرایم ورزشی گفت: این موضوع در حد پیشنهاد است و هنوز تصویب نشده است. به هر حال دادگاه خاصی باید ایجاد شود تا جرایم ورزشی را بررسی کند.
 
 گروسی در مورد تاخیر در ارائه گزارش فساد در فوتبال در صحن علنی مجلس عنوان کرد: این گزارش بعد از بازی‌های آسیایی اعلام می‌شود به هر حال این گزارش ارائه نشده وضعیت فوتبال ما به این صورت شده است چه برسد به اینکه گزارش اعلام شود!
 
بر این اساس برای دوری از حاشیه نتیجه فساد در فوتبال بعد از بازی‌های آسیایی اعلام می‌شود.
 
 وی درباره موضوع کارت معافیت جعلی برخی از بازیکنان فوتبال عنوان کرد: مرجع رسیدگی این مسئله را رسیدگی‌می‌کند در حال حاضر این موضوع به مجلس نیامده تا ما بررسی کنیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان  برای حمایت از قهرمانان ورزشی باید آنها را از خدمت سربازی معاف کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار