برای حضور در یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی؛

نماینده کاراته ایران عازم ترکیه می شود

یازدهمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته با شرکت 20 تیم از کشورهای جهان هفته آینده در پالان دوکن ارزروم کشور ترکیه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، یازدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته پالان دوکن ترکیه با بیش از 2 هزارو 500 کاراته کا در دو بخش کاتا و کومیته در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و امید آقایان و بانوان از 15تا 17 آگوست 2014 ( 24تا 26 مردادماه ) در محل سالن 3 هزار نفری آرنا شهر ارزروم ترکیه برگزار خواهد شد.

بر همین اساس تیم آذربایجان غربی با 92 ورزشکار، داور ،کادر فنی و سرپرستی به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات حضور خواهد داشت.

به گفته اسات دلیحسان رییس فدراسیون کاراته ترکیه ، کشور میزبان با 250 کاراته کا در این مسابقات شرکت خواهد داشت و در کل رقمی بالغ بر 22 هزار دلار برای نفرات برتر در نظر گرفته خواهد شد.

تیم آذربایجان غربی در دهمین دوره این مسابقات در جایگاه سوم ایستاد و پیش از این مقام سومی و نائب قهرمانی این مسابقات را در کارنامه درخشان خود دارد.

مراسم افتتاحیه این مسابقات از ساعت 15:30 روز شنبه16 آگوست به وقت محلی ترکیه برابر با ساعت 19 تاریخ 25 مردادماه به وقت ایران در محل یاد شده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار