نیمی از مردم انگلیس از افسردگی رنج می‌برند

تحقیقات جدید نشان می‌دهد نیمی از انگلیسی‌ها دچار افسردگی‌اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری یونایتد پرس ، طبق تحقیقات انجام شده ، نیمی از انگلیسی‌ها اعلام نموده‌اند که از احساس افسردگی رنج می‌برند که این مقدار بیش از آمار رسمی قربانیان افسردگی می‌باشد.

طبق تحقیقاتی که مؤسسه خیریه "اتحاد برضد افسردگی" آن را اجرا نموده و روزنامه "دیلی میل" آن را منتشر ساخته ، از هر 2 انگلیسی ، یک تن دچار افسردگی می‌باشد که این رقم بیش از آمار رسمی است که می‌گوید از هر 4 انگلیسی یک تن دچار افسردگی هستند. همچنین بر طبق این تحقیق از هر 10 انگلیسی ، 9 تن نیز اذعان داشتند که در نتیجه افسردگی احساس تنهایی می‌کنند.

این تحقیق همچنین می‌افزاید : 37درصد از مردان انگلیسی و 53درصد از زنان انگلیسی اعتراف کرده‌اند که در مرحله‌ای مشخص از زندگی‌شان دچار افسردگی شده‌اند. اما بسیاری از آنها از اعتراف به افسردگی خودداری می‌کنند.

این تحقیق می‌افزاید که زنان بیشتر از مردان به دنبال درمان افسردگی هستند و حدود 475 هزار زن در سال گذشته در انگلیس به درمانگاه‌های تخصصی برای رفتار درمانی مراجعه نمودند که این رقم در مورد مردان 274 هزار مرد است.

این تحقیق همچنین می‌گوید : از هر 10 مرد انگلیسی که مبتلا به افسردگی هستند ، 7 تن از نزدیکان خود برای درمان آن، طلب کمک می‌نمایند که در مقایسه با زنان این رقم 8 تن از 10 تن مبتلا به بیماری‌است.

بیماری‌های روحی سالانه 105 میلیارد پوند به اقتصاد انگلیس هزینه وارد می‌سازد ، در حالی‌که درمان افسردگی در بیمارستان‌های دولتی هزینه ای سالانه 14.6 میلیاردپوند دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار