جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

آغاز بررسی لایحه اصلاح بودجه92 در کمیسیون برنامه/ اختلاف دولت و مجلس نسبت به تامین منابع پرداخت یارانه‌ها

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: تنها اختلاف دولت و مجلس در خصوص اصلاح بودجه 92 نسبت به تامین منابع پرداخت یارانه‌ها است.

"غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی" نماینده مردم رشت در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره بررسی اصلاحیه قانون بودجه، اظهار داشت: کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات درحال بحث و رایزنی برای حل اصلاحات وارده به این قانون است.

وی در ادامه افزود: منابع یارانه‌های پرداختی در دولت "احمدی‌نژاد" با چاپ اسکناس و دست‌درازی به بیت‌المال تامین می‌شد که این مهم هزینه‌های فراوانی به کشور وارد کرده است.

عضو کمیسیون برنامه بودجه، محاسبات، تصریح کرد: دولت یازدهم معتقد است که برای تامین منابع یارانه‌ها باید از صندوق توسعه ملی برداشت شود که ما مخالف با این مهم هستیم، چراکه برداشت از صندوق توسعه ملی برای پرداخت یارانه نقدی به مردم را خلاف قانون برنامه است.

جعفرزاده ایمن‌آبادی اظهار داشت: اگر بخواهیم جبران کسری بودجه دولت برای پرداخت یارانه نقدی از طریق حامل‌های انرژی صورت گیرد موجب تورم و نقدینگی در کشور می‌شود لذا باید یک حرکت بنیادین صورت بگیرد.

نماینده مردم رشت در پایان خاطرنشان کرد: تنها اختلاف دولت و مجلس در خصوص اصلاح بودجه 92 نسبت به تامین منابع پرداخت یارانه‌ها است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار