رودهن/

فشار ها و تحریم های دشمن مانع رشد و تعالی کشور نبوده است

فرماندار شهرستان پردیس گفت: در این گوشه از کره خاکی یک مدیریت مبتنی بر تعالیم اسلام عزیز شکل گرفته بالاخره علی رقم همه تلاش ها و فشار های دشمنان بر کشور و ملت ایران مسیر رشد و تعالی خود را به خوبی طی می کند.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد مدیریت قوی اسلامی در کشورمان گفت:برای استفاده از دانش به شکل بهینه جهت پیشرفت در رسشته های مختلف و همچنین بتوانیم مدیریت اسلامی قوی را به رخ جهانیان بکشیم باید بتوانیم ظرفیت ها را در بخش های مختلف قوی کنیم .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :و آن طور که شایسته و بایسته است به مردم جهان این مطلب را برسانیم که در این گوشه از کره خاکی یک مدیریت مبتنی بر تعالیم اسلام عزیز شکل گرفته بالاخره علی رقم همه تلاش ها و فشار های دشمنان بر کشور و ملت ایران مسیر رشد و تعالی خود را به خوبی طی می کند.

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به شکل گیری این منطقه به عنوان یکی از دستاورد های مهم دولت دهم اضافه کرد : یکی از اصلی ترین دستاورد های دولت نهم و دهم بحث ارتقاء بخش به شهرستان بوده است که وظیفه می دانم از همه عزیزان در پیگیری این مطالبه که حق همه مردم این منطقه اداشد معتمدین منطقه شورا ها و امام جمعه محترم در کنار شهرداران در نهایت منجر به ارتقاء این شهرستان شد تشکر کنم با توجه به شکل گیری این موضوع طبیعتا برای رسیدن به آرمانها و ایده آل های خود این موضوع مستلزم زمان است .

بیگدلو در خاتمه در مورد بودجه این شهرستان اظهار داشت:در آن مقطع ما بودجه ای برای شهرستان نداشتیم و بودجه خوبی هم برای شهرستان پیش بینی شده است که ما بروی عدد و رقم آن بحث داریم امام جای خوش بختی است که ردیف های بودجه برای شهرستان پیش بینی شده است و تلاش می کنیم که این عدد و رقم را افزایش دهیم./س


برچسب ها: تحریم ، دشمن ، رشد ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.