تعهد دولت تدبیر و امید به بهبود معیشت مردم، یک رسالت است نه تهدید!

ارائه اصلاحیه بودجه به مجلس، قبل از زمان وعده داده شده، توسط تیم اقتصادی دولت همگان را به اجرای انظباط دقیق بودجه‌ای در دولت یازدهم امیدوار ساخته است.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران به نقل از کانون رسانه‌اي حزب فراگير اعتدال و توسعه، چند روزی است که شاهد اولین حرکت جدی دولت یازدهم در راستای رفع نگرانی معیشتی مردم هستیم. هرچند رفتن اصلاحیه بودجه سال92 به مجلس، ماحصل بررسی و کارشناسی‌های تیم اقتصادی دولت در هفته‌های گذشته است اما مردم و رسانه‌ها از دیروز و به مرور در جریان جزئیات اقدامات دولت قرار می‌گیرند.
 
 در این میان آنچه که در نهایت نظر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خواهد بود مدنظر این مطلب نیست چراکه به بررسی کارشناسانه نمایندگان مربوط می‌شود و این نظر برای همگان محترم است. اما بازتاب گسترده فعالیت‌های دولت در رسانه‌ها، همواره بسیاری از نظرها را به خود جلب می‌کند و در این بین، موضوع اصلاحیه بودجه سال 92 از دیروز در صدر رسانه‌ها بوده است.
 
به نظر می‌رسد بسیاری از صاحبنظران، اهتمام دولت به عملی ساختن تعهداتش در قبال وعده‌های اقتصادی را به فال نیک گرفته و بارقه‌های امید را بیش از پیش بشارت می‌دهند. در کنار آن، ارائه اصلاحیه بودجه به مجلس، حتی قبل از زمان وعده داده شده، توسط تیم اقتصادی دولت نیز همگان را به اجرای انظباط دقیق بودجه‌ای در دولت یازدهم امیدوار ساخته است.
 
اما نکته دیگری نیز در بیانات مسوولان دولت مشهود است و آن نیز طرح صادقانه مسائل اقتصادی... با مردم و نمایندگان مجلس، بویژه بیان مشکلات واقعی معیشتی مردم از طرف مسوولان اقتصادی است، موضوعی که بر اساس وعده‌های دکتر روحانی، از همان ابتدا نیز انتظار می‌رفت. حال آنچه که موجب شگفتی شد یاد کردن برخی رسانه‌ها از طرح بهبود معیشت مردم به عنوان یک تهدید! بود که حتی برای اولین بار در ادبیات رسانه‌ای کشور به چشم می‌خورد.

اگرچه نظرات و مطالب تمامی رسانه‌های کشور محترم است اما انتظار می‌رود در شرایطی که دولت تدبیر و امید به رفع مشکلات معیشتی مردم کمر همت بسته است، رسانه‌های ایران اسلامی نیز با چنین ادبیاتی، زحمات تیم اقتصادی دولت را پایمال نکنند چراکه تهدید خواندن بهبود معیشت مردم، خود تهدیدی است برای مسیر پیشرفت کشور، بویژه در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی.

انتهاي پيام/
برچسب ها: حزب ، اعتدال ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار