وجود ۶۰۰۰۰ نفر واجد شرایط نهایی دریافت مسکن در کرمان

معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین مسکن گفت: ۶۰ هزار نفر واجد شرایط نهایی دریافت مسکن طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان هستند.

تقی رضایی معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در همایش منطقه‌ای ادارات کل منطقه شرق و جنوب شرق کشور در کرمان، هدف از برگزاری این همایش را تشریک مساعی و هم افزایی در راستای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن، تحقق برنامه‌های اجرایی سازمان ملی مسکن، تحقق برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن و سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی و همچنین استفاده استان‌ها از تجارب ارزنده یکدیگر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه طرح عظیم نهضت ملی مسکن به صورت شبانه روزی در دستور کار است و انتظار می‌رود همکاران استان‌ها با جدیت آن را پیگیری و به سرانجام برسانند، تصریح کرد: در این همایش روش‌های تأمین زمین، تأمین منابع و هزینه‌های اجرای طرح نهضت ملی مسکن دنبال می‌شود و امیدواریم همه با تامین سرپناه مردم و هم اطلاع رسانی درست و به موقع بتوانیم امید و نشاط را در جامعه گسترش دهیم.

رضایی  افزود: بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن از سوی همکاران ما در استان کرمان تامین شده است و حدود ۸۰۰ هکتارزمین دیگر در مرحله اخذ مجوز از کارگروه امورزیربنایی و شورای توسعه و شورای عالی معماری و شهرسازی می‌باشد. 

وی ابراز امیدواری کرد، با تامین این ۸۰۰ هکتار، کل واجدین شرایط نهایی طرح نهضت ملی مسکن ساماندهی شوند.

رضایی تصریح کرد: توافقات مهمی در استان دنبال می‌کنیم که زمین برای ادامه کار طرح نهضت ملی مسکن تامین خواهد شد و تأمین زمین نهضت ملی مسکن با سرعت هرچه بیشتر دنبال می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار