معاون قوه قضائیه:

نهاد داوری ویژه صنعت و معدن راه اندازی می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین صادقی از راه اندازی نهاد داوری ویژه صنعت و معدن در مرکز کشور در آینده ای نزدیک خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضائیه در بازدید از مجتمع مس سرچشمه به عنوان بزرگترین معدن روباز خاورمیانه و شاخ آفریقا گفت: این معدن یکی از جبهه‌های مبارزه با جنگ نابرابر و بزرگ اقتصادی علیه کشور است.

وی تصریح کرد: تولیدات این مجتمع، بسیاری از صنایع پایین دستی را تغذیه می‌کند و در سال‌های اخیر نیز گسترش خوبی یافته و در حقیقت، نوع کار در این حوزه، جریان مجاهدت مداوم است و باید به دست اندرکاران این حوزه خدا قوت گفت.

معاون قوه قضائیه و رییس مرکز حل اختلاف قوه قضائیه به اقدامات حمایتی قوه قضائیه از صنعت و اقتصاد نیز اشاره و بیان کرد: در این راستا دادگاه‌هایی را برای حوزه‌های صنعت و معدن ایجاد کرده ایم و بخشی نیز مربوط به اختلافات پیشادادگاهی است تا قبل از دادگاه، شورای حل و دادگاه‌های صلح بسیار‌ی از مشکلات بین مهندسان، کارگران، واحد‌های تولیدی و ... را برطرف کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی با بیان این مطلب که به زودی نهاد داوری ویژه صنعت و معدن در مرکز کشور راه اندازی می‌شود، اظهارداشت: با راه اندازی این مرکز، مسایل اختلافی در صنعت، تجارت و... با سرعت بیشتر، هزینه کمتر و سهولت بیشتر حل می‌شوند و مردم گرفتار طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده‌ها نخواهند شد.

وی عنوان کرد: مجموعه کار‌های قوه قضائیه در راستای حمایت از تولید، در حل بسیاری از مسائل کمک کننده خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار