تجلیل از ارتشی‌های فعالِ حوزه روابط عمومی در کرمان

به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی، از ارتشی‌های فعال در حوزه روابط عمومی قرارگاه جنوب شرق ارتش تجلیل شد.

سرتیپ دوم عباس ملکی‌زاده در مراسم تجلیل از مسئولان روابط عمومی و ارتباطات یگان‌های ارتش مستقر در استان کرمان با اشاره به اینکه هم اکنون عصر ارتباطات و اطلاع رسانی است، گفت: هر انسان ۳ نوع ارتباط(ارتباط با خدا، ارتباط با خویشتن و ارتباط به دیگران) را تجربه کرده است که اگر ارتباط با خداوند سرلوحه کار قرار گیرد؛ بدون شک در سایر ارتباطات موفق عمل می‌کند.

وی با بیان گزیده‌ای از فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، افزود: ایشان فرموده اند که در حوزه روابط عمومی باید مشخص کرد که انتظار مردم و دستگاه چیست؟ لذا باید بر همین محور، صادقانه عمل کرد.

سرتیپ دوم ملکی زاده با تاکید بر اینکه باید از کم گویی ویا گزاف گویی دوری کرد، عنوان کرد: این امر نوعی ضد تبلیغ محسوب می‌شود و باید از آن دوری کرد؛ لذا می‌طلبد صادقانه رفتار کردو از اخبار کذب دوری جست و همچنین نباید در پوشش اخبار بزرگنمایی کرد و یا به دنبال فریب مردم بود.

وی به خصوصیات روابط عمومی‌های موفق اشاره کرد و گفت: حفاظت از حریم سازمان در مقابل جوسازی‌ها و خلاف گویی، ایجاد حُسن رابطه بین کارکنان و مدیران، شفافیت در انعکاس انتقادات و اخبار، تحلیل گر بودن و داشتن الگوی رفتاری مناسب از جمله موارد موثر در کار روابط عمومی می‌باشد. 

جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با اشاره به اینکه روابط عمومی شغلی حساس و سختی است، افزود: اگر با نیت رضای خداوند در کار‌ها گام برداریم؛ بدون شک موفق خواهیم بود؛ لذا باتوجه به ارتباط خالصانه با خداوند در ارتباط با خلق مثمرثمر عمل کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار